Τι αισθάνεσαι;

Πρόληψη και θεραπεία

11 πρωινές συνήθειες που θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος

Ποιες πρωινές συνήθειες θα σας βοηθήσουν να χάσετε βάρος;

1. Ζυγιστείτε

Το πρωινό ζύγισμα μετά την τουαλέτα είναι το πιο ακριβές ζύγισμα από οποιοδήποτε άλλο μέσα στην μέρα. Αυτή η υπενθύμιση του βάρους κάθε πρωί, βοηθά τους ανθρώπους να μην παρεκκλίνουν από την υγιεινή τους διατροφή για το υπόλοιπο της ημέρας.

2. Πιείτε δυο ποτήρια νερό

Η κατανάλωση 1-2 ποτηριών νερό το πρωί με άδειο στομάχι θα σας βοηθήσει να κάψετε περισσότερες θερμίδες, γιατί το νερό διεγείρει τον μεταβολισμό. Επίσης, θα περιορίσει την όρεξη σας αποτρέποντας το ενδεχόμενο να φάτε λαίμαργα το πρωί.

3. Ασκηθείτε

Πριν ακόμη καθίσετε στο τραπέζι για πρωινό, ασκηθείτε. Η άσκηση με άδειο στομάχι βοηθά το σώμα να κάψει περισσότερο λίπος.

4. Καταναλώστε πρωινό πλούσιο σε πρωτεΐνες

Η πρωτεΐνες είναι πολύ βοηθητικές στην απώλεια βάρους, γιατί προωθούν το αίσθημα του κορεσμού και αποτρέπουν το τσιμπολόγημα ανάμεσα στα γεύματα. Επιπρόσθετα, οι πρωτεΐνες δεν αποθηκεύονται εύκολα στο σώμα ως λίπος.  Μάλιστα, τα σώμα χρησιμοποιεί περισσότερες θερμίδες για να διασπάσει τις πρωτεΐνες από ότι για να διασπάσει τους υδατάνθρακες, οπότε η διαδικασία απώλειας βάρους ευνοείται. Καταναλώστε αυγά με λαχανικά, γαλοπούλα, τοστ ολικής αλέσεως ή γιαούρτι με μούρα και φυστικοβούτυρο.

5. Προγραμματίστε και προετοιμάστε τα γεύματα της ημέρας

Κάθε πρωί φροντίστε να προγραμματίζετε και να προετοιμάζετε τα γεύματα της ημέρας σας. Ο προγραμματισμός των γευμάτων θα σας βοηθήσει να επιλέξετε τρόφιμα χαμηλά σε θερμίδες, ενώ η προετοιμασία των γευμάτων θα σας αποτρέψει από το να φάτε οτιδήποτε άλλο μέσα στην μέρα σας, κυρίως όταν βρίσκεστε εκτός σπιτιού.

6. Βγείτε στον ήλιο

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η μέτρια έκθεση στον ήλιο βοηθά το σώμα να κάψει περισσότερο λίπος. Μια έρευνα έδειξε ότι τα άτομα που εκτίθενται το πρωί στον ήλιο τείνουν να έχουν χαμηλότερο δείκτης μάζας σώματος, λιγότερο λίπος και λεπτότερη σωματική διάπλαση, συγκριτικά με τα άτομα που εκτίθενται στον ήλιο άλλες ώρες της ημέρας.

7. Μην βλέπετε οθόνη όσο τρώτε

Όταν τρώτε πρωινό, δώστε προσοχή στην γεύση και την μυρωδιά του φαγητού σας. Αποφύγετε να βλέπετε τηλεόραση ή να ελέγχετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σύμφωνα με τους ειδικούς, αυτή η πρακτική θα σας αποτρέψει από το να φάτε άθελα σας περισσότερο από αυτό που πρέπει και ως εκ τούτου θα σας βοηθήσει να χάσετε βάρος.

8. Μετρήστε το φαγητό σας

Είναι πολύ εύκολο χωρίς να το καταλάβετε να βάλετε περισσότερο φαγητό από αυτό που πρέπει σε ένα μεγάλο πιάτο. Χρησιμοποιείστε κουταλάκια και κούπες για να μετράτε το πρωινό σας και επιλέξτε μικρότερα μπολ για τα δημητριακά σας.

9. Προσέξτε τι βάζετε στον καφέ σας

Οι προσθήκες που κάνουμε στον πρωινό μας καφέ είναι δυνατόν να δώσουν στο σώμα μας περισσότερες θερμίδες από ότι νομίζουμε. Προσέξτε λοιπόν, την ζάχαρη που προσθέτετε και το γάλα που χρησιμοποιείτε. Χρησιμοποιείστε άπαχο γάλα και αν γίνεται καθόλου ζάχαρη. Μια καλή επιλογή είναι το πράσινο τσάι το οποίο ευνοεί την απώλεια βάρους.

10. Πιείτε ένα κανονικό ποτήρι χυμό

Τα περισσότερα ποτήρια που χρησιμοποιούμε για να πιούμε χυμό είναι μεγάλα, οπότε ο χυμός που καταναλώνουμε είναι πολύ περισσότερος από αυτόν που πρέπει να πιούμε. Προσέξτε να χρησιμοποιείτε μικρά ποτήρια νερού, γιατί ο πολύς χυμός περιέχει πολύ ζάχαρη, που σίγουρα δεν θα ευνοήσει την προσπάθεια σας να χάσετε βάρος.

11. Κοιμηθείτε καλά

Η έλλειψη ύπνου τροφοδοτεί την πρωινή πείνα με αποτέλεσμα την υπερκατανάλωση τροφής και αυξάνει την κόπωση με αποτέλεσμα την παράληψη της άσκησης. Και οι δύο καταστάσεις οδηγούν σε αύξηση βάρους. Ως εκ τούτου, φροντίστε να κοιμάστε τουλάχιστον 7 ώρες κάθε βράδυ.

+ 9 πηγές

©2019 WikiHealth All Rights Reserved

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του Wiki Health

Ενημερωθείτε με και λάβετε συμβουλές υγείας, ευεξίας και πολλά άλλα.!

Αν δεν βρήκατε αυτό που αναζητάτε, βοηθήστε μας να γίνουμε κάλυτεροι