Τι αισθάνεσαι;

Πρόληψη και θεραπεία

12 τρόποι για να διαχειριστείτε αποτελεσματικά την έντονη ημικρανία

Πώς θα διαχειριστείτε την έντονη ημικρανία;

1. Μειώστε το φως

Πολλοί άνθρωποι με ημικρανίες έχουν ευαισθησία στο φως, οπότε ένα σκοτεινό δωμάτιο μπορεί να τους βοηθήσει να καταπραΰνουν τον πόνο που νιώθουν. Εάν δεν μπορείτε να μειώσετε το φως στο χώρο που βρίσκεστε, τραβώντας τις κουρτίνες ή σβήνοντας τα φώτα, «δημιουργείστε» το δικό σας σκοτάδι φορώντας γυαλιά ηλίου.

2. Δημιουργείστε ένα σταθερό πρόγραμμα

Δημιουργείστε ένα σταθερό πρόγραμμα στην καθημερινότητά σας για να βοηθήσετε το σώμα σας να αντιμετωπίσει τις ημικρανίες. Κοιμηθείτε και ξυπνήστε την ίδια ώρα, ασκηθείτε καθημερινά και φροντίστε να τρώτε περίπου τις ίδιες ώρες. Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με υγιεινά γεύματα και σνακ.

3. Διαχειριστείτε το άγχος σας

Το άγχος είναι η πρωταρχική αιτία της ημικρανίας, επομένως είναι πολύ σημαντικό να είστε ήρεμοι. Ασχοληθείτε με πράγματα που σας χαλαρώνουν, ασκηθείτε, συζητήστε με κάποιο φίλο σας για ότι σας απασχολεί, κάντε βόλτες, ακούστε χαλαρωτική μουσική και ότι άλλο σας κάνει να νιώθετε ήρεμοι.

4. Μην χρησιμοποιείτε έντονα αρώματα

Πολλές έντονες μυρωδιές προκαλούν ημικρανίες. Αν διαπιστώσετε ότι το άρωμα σας ή το αρωματικό χώρου που χρησιμοποιείτε, σας προκαλούν πονοκέφαλο, τότε αντικαταστήστε τα με ηπία αρώματα όπως η μέντα και ο καφές. Δοκιμάστε διάφορα αρώματα μέχρι να βρείτε εκείνο που δεν σας ενοχλεί. Να θυμάστε ότι ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και ότι λειτουργεί για κάποιον άλλον, ενδεχομένως για εσάς να μην λειτουργεί.

5. Κάντε αρωματοθεραπεία

Υπάρχουν μυρωδιές που σύμφωνα με τους ειδικούς μειώνουν τους πονοκεφάλους, όπως η μέντα και άλλες που καταπραΰνουν το άγχος, όπως η λεβάντα, που όπως είπαμε πιο πάνω είναι η κύρια αιτία ημικρανίας. Συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό και χρησιμοποιείστε μικρές ποσότητες από τέτοια αρώματα, είτε στο σώμα σας, είτε στο χώρο σας.

6. Κάντε ζεστές κομπρέσες ή ντους

Οι ζεστές κομπρέσες, το ατμόλουτρο και το ζεστό ντους, βοηθούν τους σφικτούς μυς να χαλαρώσουν και ως εκ τούτου μπορούν να καταπραΰνουν τις ημικρανίες.

7. Κάντε κρύες κομπρέσες

Οι κρύες κομπρέσες στον αυχένα και τον λαιμό μειώνουν εξίσου τα συμπτώματα των ημικρανιών. Παρόλο που οι επιστήμονες δεν γνωρίζουν το γιατί συμβαίνει αυτό, εικάζουν ότι η ψύξη του αίματος καθώς φτάνει στον εγκέφαλο μειώνει το πρήξιμο και καταπραΰνει τον πόνο.

8. Χαλάρωση ποδιών

Οι ειδικοί υπογραμμίζουν ότι η χαλάρωση των ποδιών μπορεί να μειώσει την ένταση σε όλα τα μέρη του σώματος, ανάμεσα τους και το κεφάλι. Χρησιμοποιείστε μια μπάλα του τένις και πατήστε πάνω απαλά με γυμνό πόδι. Κυλήστε το πόδι σας γύρω γύρω από την μπάλα για μερικά λεπτά και εστιάστε στα σημεία του ποδιού σας που είναι ευαίσθητα. Ακολούθως επαναλάβετε και στο άλλο πόδι.

9. Κάντε σεξ

Μπορεί να μην λειτουργεί για όλους τους ανθρώπους, αλλά οι επιστήμονες πιστεύουν ότι το σεξ είναι μια καλή θεραπεία για τις ημικρανίες. Όπως εξηγούν, κατά τον οργασμό απελευθερώνονται στον εγκέφαλο ενδορφίνες, οι οποίες ενεργούν ως φυσικά παυσίπονα. Το ίδιο ισχύει και με τον αυνανισμό.

10. Πιέστε το χέρι σας

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η πίεση στο σημείο του χεριού ανάμεσα στον αντίχειρα και τον δείκτη, απελευθερώνει την ένταση του σώματος και ανακουφίζει από τις ημικρανίες. Πιέστε την συγκεκριμένη περιοχή με τα δυο σας δάκτυλα, παρατεταμένα για μερικά δευτερόλεπτα.

11. Κάντε ασκήσεις αναπνοής

Οι ασκήσεις αναπνοής χαλαρώνουν το σώμα, μειώνοντας το άγχος και απελευθερώνοντας την ένταση του σώματος. Εστιάστε την προσοχή σας σε διάφορα σημεία του σώματος σας κατά τις εισπνοές και τις εκπνοές. Κάντε αυτή την άσκηση για τουλάχιστον 10 λεπτά.

12. Μειώστε τον θόρυβο

Η ημικρανία μπορεί να προκληθεί σχεδόν από όλες τις αισθήσεις του σώματος. Ως εκ τούτου, όπως ακριβώς το φως μπορεί να προκαλέσει ημικρανία, έτσι και ο δυνατός θόρυβος. Αν εργάζεστε σε χώρους με πολύ φασαρία ή βρίσκεστε κάπου που ο θόρυβος είναι δυνατός, χρησιμοποιείστε ωτοασπίδες. Επίσης, το βράδυ όταν ξαπλώνετε, αν δεν μπορείτε να κοιμηθείτε λόγω θορύβου, χρησιμοποιείστε και πάλι ωτοασπίδες για να μπορέσετε να κοιμηθείτε καλύτερα και να αποτρέψετε την ημικρανία της επόμενης ημέρας.

+ 9 πηγές

©2019 WikiHealth All Rights Reserved

Top Migraine Hacks https://www.webmd.com/migraines-headaches/ss/slideshow-headache-migraine-hacks

Migraines: More Than Meets the Eye https://www.aao.org/eyenet/academy-live/detail/migraines-more-than-meets-eye

Noise as a trigger for headaches: relationship between exposure and sensitivity https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/16732842/

Tackling Migraines Head-On https://www.amtamassage.org/publications/massage-therapy-journal/tackling-migraines-head-on/

The impact of sexual activity on idiopathic headaches: an observational study https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23430983/

Randomized controlled trial: targeted neck cooling in the treatment of the migraine patient https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/23901394/

Migraines: Simple steps to head off the pain https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/migraine-headache/in-depth/migraines/art-20047242

Can Aromatherapy Help with Migraine? https://headaches.org/2017/03/16/can-aromatherapy-help-with-migraine/

Top 14 Best Migraine Hacks for Pain Relief https://headtopics.com/us/top-14-best-migraine-hacks-for-pain-relief-6664664

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του Wiki Health

Ενημερωθείτε με και λάβετε συμβουλές υγείας, ευεξίας και πολλά άλλα.!

Αν δεν βρήκατε αυτό που αναζητάτε, βοηθήστε μας να γίνουμε κάλυτεροι