Τι αισθάνεσαι;

Ψυχική υγεία

26 τρόποι να δείξετε την αγάπη σας στους δικούς σας εν μέσω πανδημίας

Ένα από τα πράγματα που μπορεί να σας γεμίσει με όμορφα συναισθήματα, είναι το να δείχνετε την αγάπη σας σε κάποιον. Αυτή η αγάπη που δείχνετε στους άλλους, αποσπά τον εαυτό σας από την αγχωτική καθημερινότητα που δημιουργεί η πανδημία. Στην πραγματικότητα η πανδημία COVID-19, σας δίνει την ευκαιρία να σκεφτείτε τι μπορείτε να κάνετε για τους άλλους. Φυσικά, η φυσική απόσταση που απαιτείται απαγορεύει  μερικούς από τους τρόπους που έχετε συνηθίσει να εκφράζετε την αγάπη σας προς τους άλλους, όπως το να τους καλέσετε για μεσημεριανό. Ευτυχώς, όμως υπάρχουν πολλοί άλλοι δημιουργικοί τρόποι για να το πετύχετε.

Πώς να δείξετε την αγάπη σας στους αγαπημένους σας αυτή την περίοδο που απαιτεί φυσική αποστασιοποίηση;

Αν ψάχνετε τρόπους για να δείξετε την αγάπη σας στα αγαπημένα σας πρόσωπα διαβάστε πιο κάτω τις προτάσεις μας:

Για κάποιον που δεν ζει μαζί σας

1. Στείλτε μια δωροκάρτα. Επιλέξτε κάτι που γνωρίζετε ότι του αρέσει. Αγοράστε μια δωροκάρτα από μια τοπική επιχείρηση, που πιθανώς να δυσκολεύεται αυτή τη στιγμή οικονομικά, όπως ένα εστιατόριο ή κάποιο SPA και στείλτε την ταχυδρομικώς.

2. Στείλτε τους βίντεο με δραστηριότητες της αρεσκείας τους. Επιλέξτε ένα βίντεο που σας αρέσει και που θεωρείτε πως θα απολαύσει και το αγαπημένο σας πρόσωπο και στείλτε το για να ψυχαγωγηθεί. Υπάρχουν πολλές επιλογές ανάλογα με τα γούστα του παραλήπτη, όπως βίντεο ασκήσεων, μαγειρικής κλπ.

3. Στείλτε τους ένα τσάι. Ίσως να μην μπορείτε να είστε εκεί προσωπικά για να τους φτιάξετε ένα χαλαρωτικό τσάι, αλλά μπορείτε να τους το στείλετε απλά παραγγέλλοντας το. Μπορείτε αν θέλετε να κάνετε το ίδιο με ένα καφέ. Αυτό θα τους κάνει να χαμογελάσουν και να νιώσουν πως τους σκέφτεστε.

4. Στείλτε τους την μουσική που αγαπούν. Θα μπορούσατε να τους προπληρώσετε μια συνδρομή για μια υπηρεσία μουσικής ή να τους αγοράσετε ένα άλμπουμ από το αγαπημένο τους συγκρότημα. Αυτό είναι κάτι τόσο απλό, αλλά δείχνει πως τους σκέφτεστε.

5. Στείλτε τους είδη μπάνιου. Κάντε τους δώρο ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Για παράδειγμα, αγοράστε τους άλατα Epsom που περιέχουν θειικό μαγνήσιο. Το μαγνήσιο είναι καλό για την αντιμετώπιση του άγχους και εξασφαλίζει έναν χαλαρωτικό ύπνο.

6. Καλέστε τους μέσω βιντεόκλησης. Μερικές φορές ξεχνάμε αυτήν την προφανή επιλογή, λόγω του ότι είναι πολύ πιο εύκολο να στείλουμε ένα μήνυμα. Αλλά η βιντεόκληση ή ακόμη και η απλή τηλεφωνική κλήση κάνει τον άλλον να νιώθει πολύ όμορφα.

7. Στείλτε τους ένα κείμενο που αφορά κάτι όμορφο που ζήσατε μαζί. Αυτό θα τους ξυπνήσει όμορφες αναμνήσεις και θα τους κάνει να νιώσουν χαρά.

8. Κλείστε ένα μελλοντικό ραντεβού. Σχεδιάστε ένα μελλοντικό δείπνο μετά την πανδημία, προγραμματίστε μια βόλτα για ποτό ή ταινία, σχεδιάστε την διασκέδαση σας σε μια συναυλία. Αυτό αποτελεί υπενθύμιση ότι η κατάσταση αυτή κάποια στιγμή θα τελειώσει και η ζωή θα συνεχιστεί φυσιολογικά.

9. Δείτε μαζί ταινίες (online). Διαλέξτε μια ταινία που νομίζετε ότι θα τους αρέσει και κανονίστε μια ώρα που θα μπορείτε και οι δύο για να την δείτε «μαζί» μέσω βιντεόκλησης.

10. Στείλτε τους ένα κουτί με σπόρους. Οι βολβοί και οι σπόροι, τείνουν να αναπτύσσονται εύκολα σε εσωτερικούς χώρους και η άνθιση τους είναι μια ωραία υπενθύμιση ότι ένα μεγάλο μέρος τη ζωής συνεχίζεται.

11. Στείλτε τους ανά μερικές ημέρες, ένα βιβλίο για να διαβάζετε μαζί. Δημιουργήστε μια βιβλιοθήκη την οποία θα «επισκέπτεστε μαζί» καθημερινά.

12. Προσευχηθείτε για όσους αγαπάτε: Στείλτε ευχές σε κάποιο αγαπημένο σας άτομο μέσω προσευχής.

Για κάποιον που ζει μαζί σας

13. Κάντε του μασάζ στα πόδια ή στο τριχωτό της κεφαλής. Η ανθρώπινη αφή, έχει θεραπευτικές ιδιότητες! Μειώνει το άγχος, δημιουργεί όμορφα συναισθήματα ανάμεσα στους ανθρώπους και υποστηρίζει το ανοσοποιητικό σύστημα.

14. Φτιάξτε τους ένα φλιτζάνι τσάι. Προσπαθήστε να δημιουργήσετε όμορφες χαλαρωτικές εικόνες. Χρησιμοποιείστε εκείνα τα φλιτζάνια που έχετε φυλαγμένα για «ειδικές περιπτώσεις», σαν να πρόκειται για μια ξεχωριστή στιγμή της ζωής σας.

15. Βοηθήστε τους στη δουλειές τους. Εάν έχετε χωρίσει τις δουλειές του σπιτιού σας και θέλετε να ευχαριστήσετε το αγαπημένο σας πρόσωπο κάντε μερικές από τις δουλείες του αν έχετε χρόνο. Αυτό θα δείξει το πόσο νοιάζεστε.

16. Ετοιμάστε τους ένα χαλαρωτικό μπάνιο. Ένα ζεστό μπάνιο είναι ένας καλός τρόπος για να διαχειριστείτε το άγχος που προκαλεί αυτή η αβέβαιη περίοδος. Το να ετοιμάσετε ένα χαλαρωτικό μπάνιο για κάποιον άλλον είναι πολύ όμορφο. Χρησιμοποιείστε αιθέρια έλαια και άλατα Epsom στην μπανιέρα. Για περισσότερη χαλάρωση χρησιμοποιείστε άρωμα λεβάντας.

17. Ακούστε τους προσεκτικά. Όταν περνάμε πολύ χρόνο στο σπίτι με κάποιους ανθρώπους, είναι πολύ εύκολο να θεωρήσουμε κάποια πράγματα δεδομένα, με αποτέλεσμα να μην ακούμε ουσιαστικά τους απέναντι μας. Φροντίστε να ακούτε έστω μια φορά την μέρα τους αγαπημένους σας ανθρώπους με προσοχή. Η προσοχή σας είναι ένα από τα σημαντικότερα δώρα που μπορείτε να τους δώσετε αυτή την περίοδο.

18. Φτιαξτε τους το αγαπημένο τους γεύμα. Ένα απολαυστικό γεύμα ανακλά πάντα αγάπη και φροντίδα.

19. Διαβάστε τους ένα βιβλίο. Η ανάγνωση ενός βιβλίου στα μικρά παιδιά είναι μια προφανή επιλογή, αλλά είναι το ίδιο απολαυστική επιλογή και για τους ενήλικες και αξίζει να το δοκιμάσετε.

20. Προσέξτε εσείς τα παιδιά ενώ ο σύντροφός σας πάει για περπάτημα. Όσοι είναι γονείς γνωρίζουν ότι το να μένουν πολλές ώρες στο σπίτι με τα παιδιά τους είναι δύσκολο. Για τον λόγο αυτό, ο χρόνος που περνάει ο κάθε σύντροφος έξω από το σπίτι, είναι αναζωογονητικός, για αυτό φροντίστε να τον παρέχετε ο ένας στον άλλον αμοιβαία.

21. Τακτοποιειστε. Μπορεί παλαιότερα να μην σας απασχολούσε και τόσο αν το σπίτι σας ήταν ή όχι πλήρως συγυρισμένο, αλλά τώρα, που περνάτε στο σπίτι πολλές ώρες, φροντίστε να συγυρίζετε όσο περισσότερο γίνεται. Για να ευχαριστήσετε τον σύντροφο σας συγυρίστε κυρίως τους χώρους που γνωρίζετε ότι η ακαταστασία τους τον ενοχλεί.

22. Καθαρίστε το ψυγείο. Ένα καθαρό και συγυρισμένο ψυγείο, φτιάχνει τη διάθεση. Καθαρίστε καλά το ψυγείο σας και αν είναι δυνατόν βγάλτε τα ράφια, καθαρίστε τα με νερό και σαπούνι και τοποθετήστε τα τρόφιμα ξανά όσο πιο οργανωμένα γίνεται.

23. Οργανώστε τα ντουλάπια. Όπως το ψυγείο, έτσι και τα συγυρισμένα ντουλάπια προσφέρουν ψυχική ηρεμία και αποτρέπουν το άγχος.

24. Φτιάξτε μια κάρτα. Μια όμορφη χειροποίητη κάρτα με ότι υλικά έχετε στο σπίτι γεννά όμορφα συναισθήματα. Σίγουρα ο σύντροφος σας θα την εκτιμήσει.

25. Προσφέρετε μια αγκαλιά. Μια παρατεταμένη αγκαλιά 30 δευτερολέπτων, ενεργοποιεί το ηρεμιστικό μέρος του νευρικού συστήματος, διώχνοντας το φόβο και το άγχος.

26. Χαϊδέψτε την πλάτη τους για να κοιμηθούν. Αυτό μπορείτε να το κάνετε και στο σύντροφο σας και στο παιδί σας. Είναι πολύ χαλαρωτικό και θα τους προσφέρει έναν όμορφο ύπνο.

Αυτές είναι μόνο μερικές ιδέες για το πώς να δείξετε αγάπη και φροντίδα στα αγαπημένα σας πρόσωπα. Τα δώρα σας δεν χρειάζεται να είναι ακριβά, οι σημαντικότερες χειρονομίες δεν κοστίζουν, αλλά γεμίζουν την ψυχή με χαρά και αγάπη.

+ 2 πηγές

©2019 WikiHealth All Rights Reserved

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του Wiki Health

Ενημερωθείτε με και λάβετε συμβουλές υγείας, ευεξίας και πολλά άλλα.!

Αν δεν βρήκατε αυτό που αναζητάτε, βοηθήστε μας να γίνουμε κάλυτεροι