Τι αισθάνεσαι;

Άσκηση και Υγεία

5 συμβουλές για καλύτερα αποτελέσματα στο περπάτημα

© <a href=Everst | Dreamstime Stock Photos" src="https://wikihealth.gr/wp-content/uploads/2019/07/dreamstime_xs_37011012.jpg" />
© Everst | Dreamstime Stock Photos

Ψάχνετε μια εύκολη και προσιτή άσκηση; Μην παραβλέπετε το περπάτημα. Το περπάτημα είναι συνήθως ασφαλές για άτομα οποιασδήποτε ηλικίας ή επίπεδο φυσικής κατάστασης και μπορεί εύκολα να προσαρμοστεί η ταχύτητα με την οποία περπατάτε. Δεν προκαλεί κάκωση στις αρθρώσεις και δεν αυξάνει τον καρδιακό ρυθμό σας σε επικίνδυνα επίπεδα. Μπορείτε επίσης να προσθέσετε στο πρόγραμμα χρονόμετρο, απόσταση – ή να δοκιμάστε να ενσωματώσετε διαστήματα μεγαλύτερης έντασης.

Ακολουθήστε αυτές τις συμβουλές για βέλτιστο αποτέλεσμα:

1. Βρείτε ένα ασφαλές μέρος για να περπατήσετε. Οι ήσυχοι δρόμοι με πεζοδρόμια, μονοπάτια, στάδια σε τοπικά σχολεία ή εμπορικά κέντρα είναι συχνά καλές επιλογές.

2. Αγοράστε ένα καλό ζευγάρι παπούτσια. Η άνεση είναι το κλειδί όταν αγοράζετε παπούτσια για περπάτημα. Προχωρήστε σε αγορά παπουτσιών στο τέλος της ημέρας, όταν τα πόδια σας είναι στο μεγαλύτερο μέγεθος τους, λόγω κούρασης, ορθοστασίας και πρηξίματος. Επιλέξτε παπούτσια με «αναπνεύσιμο» ύφασμα.

3. Ντυθείτε με κριτήριο την άνεση και την ασφάλεια. Φορέστε πιο ελαφριά ρούχα από ότι συνήθως. Ανοιχτόχρωμα ρούχα και ένα ανακλαστικό γιλέκο βοηθούν τους οδηγούς να σας προσέξουν.

4. Κάντε μια προθέρμανση πέντε λεπτών. Ξεκινήστε με πιο αργό ρυθμό την προθέρμανση σας. Στο τέλος της βόλτας σας, επιβραδύνετε να δροσιστείτε (ακόμα και αν δεν είστε ιδρωμένος).

5. Εξασκηθείτε με σωστή τεχνική:

• Περπατήστε με ζωηρό, σταθερό ρυθμό. Μειώστε το εάν έχετε λαχανιάσει πολύ.
• Κρατείστε ίσιο το σώμα σας
• Κρατήστε το κεφάλι σας επάνω, ώστε το πηγούνι να είναι επίπεδο και να κοιτάζει 10 έως 20 μέτρα μπροστά σας.
• Ανυψώστε το στήθος σας.
• Κρατήστε τους ώμους σας κάτω.
• Βάλτε τα δάχτυλά σας ευθεία μπροστά.
• Αφήστε τα χέρια σας να κουνιούντα χαλαρά με φυσική κίνηση. Εάν θέλετε να αυξήσετε την ταχύτητά σας, λυγίστε τους αγκώνες σας σε γωνίες 90 μοιρών και στρέψτε τα χέρια σας από το ύψος της μέσης έως το ύψος του στήθους.
• Κάντε άνετα βήματα. Για να πάτε πιο γρήγορα, κάντε πιο γρήγορα βήματα αντί για μεγαλύτερα.

+ 1 πηγές

©2019 WikiHealth All Rights Reserved

5 tips for getting started with a walking program https://www.health.harvard.edu/exercise-and-fitness/get-started