Τι αισθάνεσαι;

Καρδιά και αγγεία

7 τρόποι για να μειώσετε το άγχος και να διατηρήσετε χαμηλή αρτηριακή πίεση

© <a href=Sean824 | Dreamstime Stock Photos" src="https://wikihealth.gr/wp-content/uploads/2019/07/dreamstime_xs_94044859.jpg" />
© Sean824 | Dreamstime Stock Photos

Ένα συχνό λάθος που γίνεται σχετικά με την πρόληψη και τη θεραπεία της υψηλής αρτηριακής πίεσης είναι η παράβλεψη της διαχείρισης του άγχους. Θα πρέπει να ακολουθήσετε μια στρατηγική μείωσης του άγχους, ιδιαίτερα αν η συχνότητα που βρίσκεστε σε ένταση και στα όριά σας είναι μεγάλη.

Για να μειώσετε το άγχος σας μπορείτε να δοκιμάσετε αυτούς τους επτά τρόπους:

1. Κοιμηθείτε αρκετά. Ανεπαρκής ή κακής ποιότητας ύπνος μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τη διάθεσή σας, την πνευματική εγρήγορση, το επίπεδο ενέργειας και τη σωματική υγεία.
2. Μάθετε τεχνικές χαλάρωσης. Ο διαλογισμός, η προοδευτική χαλάρωση των μυών, η καθοδηγούμενη σκέψη, οι ασκήσεις βαθιάς αναπνοής και η γιόγκα είναι ισχυρές τεχνικές χαλάρωσης και καταπολεμούν το άγχος.
3. Ενισχύστε την κοινωνική σας ζωή. Συνδεθείτε με άλλους συμμετέχοντας σε κάποια ομαδική ενέργεια, με ένταξη σε μια οργάνωση ή συμμετέχοντας σε μια ομάδα υποστήριξης.
4. Βελτιώστε τις δεξιότητές σας για τη σωστή διαχείριση του χρόνου. Όσο πιο αποτελεσματικά μπορείτε να ζυγίζετε την εργασία και τις οικογενειακές απαιτήσεις, τόσο χαμηλότερο είναι το επίπεδο πίεσης.
5. Επιλύστε αγχωτικές καταστάσεις. Μην αφήνετε να εκκρεμούν αγχωτικές καταστάσεις. Κάντε οικογενειακές συνεδριάσεις επίλυσης προβλημάτων και χρησιμοποιήστε τις δεξιότητες διαπραγμάτευσης στο σπίτι και στην εργασία.
6. Φροντίστε τον εαυτό σας. Περιποιηθείτε τον εαυτό σας με ένα μασάζ. Αληθινά απολαύστε μια εμπειρία: για παράδειγμα, φάτε αργά και πραγματικά εστιάστε στη γεύση και τις αισθήσεις κάθε μπουκιάς. Κάντε μια βόλτα ή κοιμηθείτε ή ακούστε την αγαπημένη σας μουσική. Βρείτε χρόνο για τον εαυτό σας και για ότι σας γεμίζει ψυχικά.
7. Ζητήστε βοήθεια. Μην φοβάστε να ζητήσετε βοήθεια από τη/το σύζυγό σας, τους φίλους και τους γείτονές σας. Εάν το στρες και το άγχος επιμένουν, μιλήστε στο γιατρό σας. Καταστάσεις όπως κρίσεις πανικού και αγχώδης διαταραχή χρειάζονται τη βοήθεια ειδικού για να επιλυθούν. Μην τις αφήνετε να σας κυριεύσουν.

Μαζί με αυτούς τους τρόπους για να μειώσετε το στρες, προσθέστε έναν υγιεινό τρόπο ζωής – διατηρώντας ένα υγιές βάρος, μη καπνίζετε, ασχοληθείτε με τακτική άσκηση και μια διατροφή που περιλαμβάνει φρούτα, λαχανικά, δημητριακά ολικής αλέσεως, πρωτεΐνες και υγιή λίπη – και η αρτηριακή πίεση θα αποτελέσει παρελθόν.

+ 1 πηγές

©2019 WikiHealth All Rights Reserved

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του Wiki Health

Ενημερωθείτε με και λάβετε συμβουλές υγείας, ευεξίας και πολλά άλλα.!

Αν δεν βρήκατε αυτό που αναζητάτε, βοηθήστε μας να γίνουμε κάλυτεροι