Τι αισθάνεσαι;

Ψυχική υγεία

9 συμβουλές για πιο υγιές πρωινό ξύπνημα και πιο όμορφη αποδοτική μέρα

Woman stretching in bed after waking up, sunlight in morning | © Besttime | Dreamstime Stock Photos

 1. Ετοιμαστείτε για το επόμενο πρωί

Το μυστικό για ένα πιο ήρεμο πρωινό ξύπνημα, είναι η προετοιμασία από το προηγούμενο βράδυ. Επιλέξτε λοιπόν, τα ρούχα που θα φορέσετε την επόμενη μέρα, βάλτε στην τσάντα σας τους φακέλους που χρειάζεστε στο γραφείο ή τα βιβλία για το σχολείο, προετοιμάστε το πρωινό σας από το βράδυ και αποθηκεύστε το στο ψυγείο.

2. Γράψτε υπενθυμίσεις

Αν το πρωί, πάνω στην βιασύνη σας, συνήθως ξεχνάτε σημαντικά πράγματα για την μέρα σας, τότε κάντε μια λίστα με υπενθυμίσεις από το προηγούμενο βράδυ και τοποθετήστε την σε ορατό σημείο. Για παράδειγμα, αγοράστε ένα πινακάκι με μαγνητάκια στο οποίο μπορείτε να γράφετε με κιμωλία και τοποθετήστε το στο ψυγείο σας.

3. Ξυπνήστε πιο νωρίς

Ξυπνήστε 10 λεπτά νωρίτερα από ότι συνηθίζετε να κάνετε μέχρι τώρα, για να μην χρειάζεται να βιάζεστε. Η σωστή διαμόρφωση του ξυπνητηριού, θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε με περισσότερη όρεξη, γι’ αυτό φροντίστε να ρυθμίσετε σωστά την ώρα και να επιλέξετε έναν ήχο που σας ηρεμεί, όχι έναν που σας ταράζει. Επίσης, να θυμάστε πως είναι πολύ σημαντικό να τεντώνεστε καλά πριν σηκωθείτε από το κρεβάτι, καθώς αυτό θα σας βοηθήσει να ξυπνήσετε πιο εύκολα.

4. Φάτε ένα υγιεινό πρωινό

Σε όλους μας τυχαίνει να παραλείψουμε μια στο τόσο το πρωινό μας. Ωστόσο, αυτή η συνήθεια προκαλεί κόπωση κατά τη διάρκεια της μέρας, εξαιτίας της πείνας. Ένα καλό πρωινό δίνει ενέργεια κατά την διάρκεια της μέρας και ενισχύει την διάθεση και την εστίαση την ώρα της δουλειάς. Φροντίστε λοιπόν, να τρώτε ένα υγιεινό πρωινό καθημερινά, με άπαχη πρωτεΐνη, φρούτα, λαχανικά και δημητριακά ολικής αλέσεως.

5. Βουρτσίστε τα δόντια σας με ηρεμία

Συνήθως, το πρωί πλένουμε βιαστικά τα δόντια μας, για να μην αργήσουμε στη δουλειά. Ωστόσο, το βούρτσισμα των δοντιών, σύμφωνα με τους ειδικούς, μας βοηθά να χαλαρώσουμε. Βουρτσίστε λοιπόν, τα δόντια σας ήρεμα, με απαλές κινήσεις και θα δείτε ότι θα είστε πιο ήρεμοι στη δουλειά σας.

6. Ασκηθείτε

Κατά τη διάρκεια της άσκησης, το ανθρώπινο σώμα, απελευθερώνει χημικές ουσίες στον εγκέφαλο, που προκαλούν αισθήματα εφορίας, δημιουργικότητας και παραγωγικότητας. Αν έχετε χρόνο, αφιερώστε 20-30 λεπτά κάθε πρωί στο γυμναστήριο ή σε μια βόλτα, αλλιώς αφιερώστε μερικά λεπτά να κάνετε γιόγκα ή ασκήσεις σωματικού βάρους. Δοκιμάστε το και θα δείτε την διάθεση σας να αλλάζει και την ενέργεια σας να αυξάνεται για το υπόλοιπό της ημέρας.

7. Κάντε τεντώματα

Τα τεντώματα του σώματος, βοηθούν τόσο το σώμα, όσο και το μυαλό. Κάντε λίγο περπάτημα για ζέσταμα ή ένα ζεστό ντους εάν δεν έχετε χρόνο. Ακολούθως, τεντώστε τα σημεία του σώματος που νιώθετε πιασμένα, για 30 δευτερόλεπτα το καθένα. Ανάμεσα σε κάθε τέντωμα πάρτε βαθιές αναπνοές.

8. Κάντε μια λίστα με την μουσική που θέλετε να ακούτε κάθε πρωί στο κινητό σας

Η μουσική απομακρύνει το στρες. Δημιουργήστε λοιπόν μια λίστα με αγαπημένα χαλαρωτικά τραγούδια και ακούστε τα κατά τη διάρκεια του πρωινού σας, όταν ασκήστε και όταν είστε στο δρόμο για την δουλειά σας.

9. Πρακτική Ευγνωμοσύνης

Κάθε πρωί αφιερώστε λίγο χρόνο για να σκεφτείτε κάποιον ή κάτι για το οποίο είστε ευγνώμονες, κάτι που σας ομορφαίνει τη ζωή. Αν σκεφτείτε κάποιο φίλο, συγγενή ή σύντροφο, αφιερώστε μερικά λεπτά και πάρτε τον τηλέφωνο. Αυτή η πρακτική απομακρύνει το άγχος.

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του Wiki Health

Ενημερωθείτε με και λάβετε συμβουλές υγείας, ευεξίας και πολλά άλλα.!

Αν δεν βρήκατε αυτό που αναζητάτε, βοηθήστε μας να γίνουμε κάλυτεροι

Send this to a friend