1 στους 6 ανθρώπους κάθε χρόνο πεθαίνει από καρκίνο, παγκοσμίως

Εσείς τι κάνετε για να προστατέψετε τον εαυτό σας;

Οι επιλογές που κάνει ο καθένας από εμάς καθημερινά μπορούν να συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου ανάπτυξης του καρκίνου. Ο έλεγχος κινδύνου ανάπτυξης καρκίνου του wikihealth θα σας βοηθήσει να μάθετε περισσότερα για τις επιλογές σας και τον τρόπο ζωής σας και κατά πόσο συμβάλλουν στη διατήρηση της υγείας σας.

1/7

Σχετικά με εσάς

Συμπληρώστε τη διπλανή φόρμα για να μας πείτε λίγα λόγια για εσάς και για την εβδομαδιαία φυσική σας δραστηριότητα.

Ύψος

cm

Βάρος

Kg

Φύλλο

Σωματική δραστηριότητα

Μέτρια άσκηση

Ώρες / εβδομάδα
(Δουλειές στο σπίτι, στον κήπο, χειρωνακτική εργασία)

Έντονη Άσκηση

Ώρες / εβδομάδα
(τρέξιμο, ποδήλατο, κολύμβηση, γυμναστήριο)
Σημείωση: Οι περισσότερες μελέτες για την πιθανότητα ανάπτυξης καρκίνου αφορούν ενήλικα άτομα, άνω των 18 ετών

2/7

Φρούτα και Λαχανικά

Σημειώστε πόσες κούπες φρούτων και λαχανικών τρώτε ανά ημέρα;
Πόσο αντιστοιχεί σε μια κούπα;

Λαχανικά

  • 0
  • |
  • 1
  • |
  • 2
  • |
  • 3
  • |
  • 4
  • |
  • 5
(Χόρτα, μπρόκολο, φασολάκια, καρότα)

Φρούτα

  • 0
  • |
  • 1
  • |
  • 2
  • |
  • 3
  • |
  • 4
  • |
  • 5
(Μήλα, πορτοκάλια, αχλάδια, μπάνάνες)
Μελέτες έχουν δείξει: ότι τα λαχανικά και τα φρούτα μπορούν να προστατεύσουν από τον καρκίνο του στόματος , του λαιμού και του πεπτικού συστήματος

3/7

Δημητριακά ολικής άλεσης

Πόσο συχνά καταναλώνετε δημητριακά ολικής αλέσεως;

Δημητριακά ολικής άλεσης

Μελέτες έχουν δείξει: ότι η κατανάλωση άφθονων δημητριακών ολικής αλέσεως προστατεύει από τον καρκίνο του παχέος εντέρου και επίσης σας βοηθάει να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος.

4/7

Κόκκινο και επεξεργασμένο κρέας

Πόσες μερίδες κόκκινου κρέατος τρώτε κάθε εβδομάδα; Πόσο συχνά τρώτε επεξεργασμένο κρέας;
Πόσο αντιστοιχεί σε μια μερίδα;
  • Καθόλου ή λιγότερο από 3 μερίδες
  • 4-5 μερίδες/εβδομάδα
  • 6+ μερίδες/εβδομάδα

Κόκκινο κρέας

(μπιφτέκι, χοιρινό, κατσίκι)

Επεξεργασμένο κρέας

(σαλάμι, λουκάνικο, ζαμπόν)

Μελέτες έχουν δείξε: Ο περιορισμός της πρόσληψης κόκκινου κρέατος σε λιγότερο από 3 μερίδες μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου. Η κατανάλωση οποιουδήποτε επεξεργασμένου κρέατος αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου

5/7

Ζάχαρη και λιπαρά

Πόσο συχνά καταναλώνετε αυτά τα προϊόντα εβδομαδιαίως;
  • Σπάνια ή ποτέ
  • 2-3 φορές την εβδομάδα
  • 4+ φορές την εβδομάδα

Επεξεργασμένα τρόφιμα

(Κέικ, αρτοσκευάσματα, γλυκά, τηγανητά fast food , τηγανητές πατάτες)

Ζαχαρούχα ποτά

(μη διαιτητικά ροφήματα, σοκολάτες, iced tea, καφέδες)
Μελέτες έχουν δείξει: ότι μειώνοντας την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων και ποτών/ροφημάτων είναι λιγότερο πιθανό να παχύνετε. Διατηρώντας ένα υγιές βάρος μπορεί να μειώσετε τον κίνδυνο καρκίνου.

6/7

Χρήση Αλκοόλ

Πόσα αλκοολούχα ποτά καταναλώνετε εβδομαδιαίως;
Σε τι ποσότητα αντιστοιχεί το 1 ποτό;

Αλκοόλ

Ποτό / εβδομάδα
(μπίρα, κρασί, λικέρ, κλπ)
Μελέτες έχουν δείξει: Η κατανάλωση αλκοόλ αποτελεί αιτία 6 τύπων καρκίνων. Η μη κατανάλωσή του βοηθά στην προστασία ανάπτυξης καρκίνου. Εάν επιθυμείτε να πιείτε, μην υπερβαίνετε τις εθνικές κατευθυντήριες γραμμές.

7/7

Τρόπος ζωής

Καπνίζετε; Πόσο συχνά εκτίθεστε στον ήλιο;

Κάπνισμα

Έκθεση στον ήλιο

Μελέτες έχουν δείξει: Η αποφυγή του καπνίσματος είναι ο καλύτερος τρόπος να προστατευτείτε από τον καρκίνο. Προστατευτείτε από την υπερβολική έκθεση στην ηλιακή ακτινοβολία για να μειώσετε τον κίνδυνο καρκίνων δέρματος. Εκτίθεστε στον ήλιο τις συνιστώμενες ώρες που προτείνει ο οργανισμός Δερματολογικών παθήσεων

Σχεδόν τελειώσατε!

Συμπληρώστε το email σας για να δείτε τα αποτελέσματά σας.

Ολοκληρώσατε με επιτυχία τον έλεγχο της υγείας σας.

Διαβάστε παρακάτω λεπτομέρειες για τα αποτελέσματά σας

Τα αποτελέσματά σας

  • Βάρος και ΔΜΣ
  • Σωματική Δραστηριότητα
  • Φρούτα και Λαχανικά
  • Προϊόντα ολικής άλεσης
  • Κόκκινο κρέας
  • Επεξεργασμένο κρέας
  • Συσκευασμένες τροφές
  • Ζαχαρούχα ποτά
  • Αλκοόλ
  • Κάπνισμα
  • Ηλιακή ακτινοβολία
  • Ο ΔΜΣ σας:
  • Ώρες μέτριας άσκησης:
  • Ώρες έντονης άσκησης:

Βάρος και ΔΜΣ

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ

Ο ΔΜΣ σας είναι εντός των φυσιολογικών ορίων. Για να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος, συνεχίστε να τρώτε κανονικές μερίδες υγιεινών γευμάτων και σνακ παράλληλα με τη σωματική σας δραστηριότητα

Βάρος και ΔΜΣ

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Ο ΔΜΣ σας είναι εκτός των φυσιολογικών ορίων. Προσπαθήστε να αναδιαμορφώσετε τα γεύματά σας για να συμπεριλάβετε περισσότερα τρόφιμα ολικής αλέσεως, λαχανικά, φρούτα και όσπρια, καθώς και να ασκείστε. Αν δυσκολεύεστε ζητήστε τη συμβουλή ενός διατροφολόγου.

Βάρος και ΔΜΣ

ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Ο ΔΜΣ σας είναι εκτός των φυσιολογικών ορίων. Προσπαθήστε να αναδιαμορφώσετε τα γεύματά σας για να συμπεριλάβετε περισσότερα τρόφιμα ολικής αλέσεως, λαχανικά, φρούτα και όσπρια, καθώς και να ασκείστε. Ζητήστε άμεσα τη συμβουλή ενός ιατρού ή διατροφολόγου.

Σωματική δραστηριότητα

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ

Το επίπεδο δραστηριότητάς σας μπορεί να κάνει πραγματική διαφορά στην υποστήριξη της υγείας σας. Συνεχίστε την σωματική άσκηση

Σωματική δραστηριότητα

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Πρέπει να είστε λίγο πιο δραστήριοι. Βρείτε τρόπους να προσαρμόσετε τη δραστηριότητα στην καθημερινή σας ζωή, όπως να κάνετε έναν γρήγορο περίπατο μέσα στη μέρα σας.

Σωματική δραστηριότητα

ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Πρέπει να είστε πιο δραστήριοι. Βρείτε τρόπους να προσαρμόσετε τη δραστηριότητα στην καθημερινή σας ζωή, όπως να κάνετε έναν γρήγορο περίπατο μέσα στη μέρα σας.

Η διατήρηση του υγιούς βάρους είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους για να προστατευτείτε από 12 είδη καρκίνου. Η μέτρια άσκηση για τουλάχιστον 150 λεπτά ή έντονη άσκηση για τουλάχιστον 75 λεπτά την εβδομάδα βοηθά στην προστασία από 3 τύπους καρκίνου. 45-60 λεπτά μέτριας δραστηριότητας την ημέρα αυξάνει ακόμη περισσότερο το όφελος.

  • Κούπες ανά ημέρα:

Φρούτα και Λαχανικά

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ

Τρώτε τουλάχιστον 3,5 φλιτζάνια ή περισσότερα φρούτα και λαχανικά κάθε μέρα! Για να αποκομίσετε όλα τα οφέλη, φάτε μια μεγάλη ποικιλία από πολύχρωμα λαχανικά και φρούτα.

Φρούτα και Λαχανικά

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Προσπαθήστε να συμπεριλάβετε μια ποικιλία από πολύχρωμα λαχανικά και φρούτα σε κάθε σας γεύμα, ώστε να λαμβάνετε περισσότερα από 3,5 φλιτζάνια λαχανικών ή φρούτων ανά ημέρα!

Μελέτες έχουν δείξει ότι τα λαχανικά και τα φρούτα μπορούν να προστατεύσουν από καρκίνο του στόματος, του λαιμού και του πεπτικού συστήματος.

  • Συχνότητα:

Δημητριακά ολικής αλέσεως

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ

Συνεχίστε να καταναλώνετε δημητριακά ολικής άλεσης πολλές φορές στη διάρκεια της ημέρας

Δημητριακά ολικής αλέσεως

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Προσπαθήστε να επιλέγετε ψωμί ολικής αλέσεως, ζυμαρικά και ρύζι αντί για λευκό αλεύρι και αποφλοιωμένο ρύζι

Δημητριακά ολικής αλέσεως

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Προσπαθήστε να επιλέγετε ψωμί ολικής αλέσεως, ζυμαρικά και ρύζι αντί για λευκό αλεύρι και αποφλοιωμένο ρύζι

Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση πολλών δημητριακών ολικής άλεσης προστατεύει από τον καρκίνο του παχέος εντέρου και επίσης σας βοηθά να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος

  • Κόκκινο κρέας:
  • Επεξεργασμένο κρέας:

Κόκκινο κρέας

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ

Εάν τρώτε κόκκινο κρέας, επιλέξτε στα λιπαρά κομμάτια να απομακρύνετε τυχόν ορατό λίπος ή επιλέξτε άπαχο κρέας

Κόκκινο κρέας

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Καλό είναι να μειώσετε την πρόσληψη κόκκινου κρέατος. Τρώτε μικρότερες μερίδες κόκκινου κρέατος, ώστε να παραμείνετε υγιείς

Κόκκινο κρέας

ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Θα μπορούσατε να προσπαθήσετε να ανταλλάξετε περιστασιακά κόκκινο κρέας με κοτόπουλο, ψάρι ή φασόλια.

Επεξεργασμένο κρέας

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ

Συνεχίστε τη σωστή διατροφή και αποφεύγετε την κατανάλωση επεξεργασμένου κρέατος

Επεξεργασμένο κρέας

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Σας προτείνουμε να αποφεύγετε την κατανάλωση επεξεργασμένου κρέατος. Για γεύση στα φαγητά σας μπορείτε να δοκιμάσετε την καπνιστή πάπρικα, ώστε να αντικαταστήσετε το επεξεργασμένο κρέας

Επεξεργασμένο κρέας

ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Θα επωφεληθείτε από τη μείωση του επεξεργασμένου κρέατος. Η σύστασή μας είναι να αποφύγετε την κατανάλωση επεξεργασμένου κρέατος. Δοκιμάστε να αλλάξετε το ζαμπόν στα σάντουιτς με κοτόπουλο, τόνο ή γέμιση αυγών.

Μελέτες έχουν δείξει ότι ο περιορισμός της πρόσληψης κόκκινου κρέατος σε λιγότερο από 3 μερίδες μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου. Η κατανάλωση οποιουδήποτε επεξεργασμένου κρέατος αυξάνει τον κίνδυνο καρκίνου του παχέος εντέρου.

  • Επεξεργασμένα τρόφιμα:
  • Ζαχαρούχα ποτά:

Επεξεργασμένα τρόφιμα

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ

Συνεχίστε να μην καταναλώνετε επεξεργασμένα τρόφιμα

Επεξεργασμένα τρόφιμα

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Δοκιμάστε να αλλάξετε μια ολόκληρη σοκολάτα με ένα μικρό κομμάτι σοκολάτας και μία μερίδα φρούτων.

Επεξεργασμένα τρόφιμα

ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Προσπαθήστε να κάνετε μερικές υγιεινές αλλαγές, όπως ψητό κοτόπουλο αντί για τηγανητό κοτόπουλο και ψητές πατάτες αντί για τηγανιτές.

Ζαχαρούχα ποτά

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ

Συνεχίστε να μην καταναλώνετε ζαχαρούχα ροφήματα

Ζαχαρούχα ποτά

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Υπάρχει περιθώριο βελτίωσης. Προτιμήστε νερό ή τσάι ή καφέ χωρίς ζάχαρη, αντί για ζαχαρούχα ροφήματα.

Ζαχαρούχα ποτά

ΜΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Θα επωφεληθείτε από τη μείωση των ζαχαρούχων ποτών. Προτιμήστε νερό ή τσάι και καφέ χωρίς ζάχαρη, αντί να καταναλώνετε ζαχαρούχα ποτά.

Μελέτες έχουν δείξει ότι μειώνοντας την κατανάλωση επεξεργασμένων τροφίμων και ποτών / ροφημάτων είναι λιγότερο πιθανό να παχύνετε. Διατηρώντας ένα υγιές βάρος μπορεί να μειώσετε τον κίνδυνο καρκίνου.

  • Συχνότητα:

Δημητριακά ολικής αλέσεως

ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ

Συνεχίστε να καταναλώνετε δημητριακά ολικής άλεσης πολλές φορές στη διάρκεια της ημέρας

Δημητριακά ολικής αλέσεως

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Προσπαθήστε να επιλέγετε ψωμί ολικής αλέσεως, ζυμαρικά και ρύζι αντί για λευκό αλεύρι και αποφλοιωμένο ρύζι

Δημητριακά ολικής αλέσεως

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΑ

Προσπαθήστε να επιλέγετε ψωμί ολικής αλέσεως, ζυμαρικά και ρύζι αντί για λευκό αλεύρι και αποφλοιωμένο ρύζι

Μελέτες έχουν δείξει ότι η κατανάλωση πολλών δημητριακών ολικής άλεσης προστατεύει από τον καρκίνο του παχέος εντέρου και επίσης σας βοηθά να διατηρήσετε ένα υγιές βάρος