Τι αισθάνεσαι;

Ψυχική υγεία

Μελαγχολία και άσχημες σκέψεις: Έτσι θα απεγκλωβιστείτε από τα στεγανά της

Όταν το άγχος καταφέρει να καταβάλει έναν άνθρωπο, τότε πραγματικά του είναι δύσκολο να δει κάτι πέραν του αρνητικού, ακόμη και αν αντιλαμβάνεται ότι γύρω του συμβαίνουν θετικά πράγματα, δεν μπορεί να τα νιώσει και αδυνατεί να αλλάξει την διάθεσή του. Εγκλωβισμένος λοιπόν μέσα στο άγχος, την ανησυχία και την αρνητικότητα, αισθάνεται ότι είναι αδύνατον να νιώσει καλά. Οι ειδικοί ωστόσο, υπογραμμίζουν ότι υπάρχουν τρόποι που μπορούν να αλλάξουν την αρνητική νοοτροπία των ανθρώπων, τους οποίους θα δούμε πιο κάτω.

Πώς θα απεγκλωβιστείτε από τα στεγανά της αρνητικής νοοτροπίας;

1. Περιορίστε τον χρόνο που ξοδεύετε σε ηλεκτρονικές συσκευές

Ειδικά τώρα με την πανδημία, όπου οι περισσότεροι άνθρωποι εργάζονται στο σπίτι, είναι λογικό και εύκολο να ξοδεύουν πολύ χρόνο σε τηλέφωνα, υπολογιστές και tablet, αλλά είναι εξίσου εύκολο, αυτές οι συσκευές να μεγαλώσουν το κενό και την αρνητικότητα μέσα τους. Δοκιμάστε λοιπόν, να αποτραβήξετε την προσοχή σας από αυτές τις συσκευές, τουλάχιστον τις ώρες που δεν τις χρειάζεστε. Βγείτε μια βόλτα, διαβάστε ένα βιβλίο, κάντε κάτι διαφορετικό που σας ευχαριστεί.

2. Χρησιμοποιείστε τον χρόνο σας εποικοδομητικά

Η εποικοδομητική χρήση του χρόνου είναι ιδιαίτερα σημαντική για όλους τους ανθρώπους και κυρίως για όσους ταλαιπωρούνται από το άγχος. Αποφασίζοντας να χρησιμοποιήσετε τον χρόνο σας εποικοδομητικά, θα μπείτε στην διαδικασία να σκεφτείτε και να κατανοήσετε το τι πραγματικά σας είναι χρήσιμο. Ως εκ τούτου θα σας δοθεί η ευκαιρία να κάνετε πράγματα που πραγματικά θέλετε και σας ευχαριστούν, όπως για παράδειγμα κάποια σεμινάρια, μαθήματα χορού ή οτιδήποτε άλλο και τότε θα δείτε την διάθεση σας να αλλάζει.

3. Φροντίστε τις σχέσεις σας

Εάν διαπιστώσετε ότι οι σχέσεις σας με κάποιους ανθρώπους ή με τον σύντροφο σας είναι τεταμένες και απόμακρες, λόγω της κακής σας διάθεσης, τότε μάλλον ήρθε η ώρα να τις φτιάξετε. Η αποκατάσταση των σχέσεων σας με τους αγαπημένους σας ανθρώπους, θα επαναφέρει μέσα σας την γαλήνη. Για να αναθερμάνετε τις σχέσεις σας λοιπόν, κάντε μαζί ευχάριστες δραστηριότητες, βόλτες, συζητήσεις ή δείτε μαζί μια όμορφη ταινία.

4. Εκτιμήστε τις στιγμές

Μπορεί η αδράνεια που επέφερε η πανδημία να σας προκαλεί απογοήτευση και να νοσταλγείτε τους έντονους ρυθμούς της καθημερινότητας που είχατε προηγουμένως, αλλά απολαμβάνοντας την κάθε σας στιγμή και ανακαλύπτοντας το τι έχει να σας προσφέρει, θα νιώσετε πολύ πιο όμορφα. Εκτιμήστε την όμορφη εικόνα που δημιουργεί το χιόνι έξω από το παράθυρο σας, απολαύστε την διαδικασία του μαγειρέματος ή κάντε ευχάριστες βόλτες και διάφορες δραστηριότητες με φίλους.

5. Απολαύστε την ύπαιθρο

Ακόμα κι αν δεν αισθάνεστε την επιθυμία να βγείτε έξω, πρέπει να γνωρίζετε ότι μια βόλτα στην ύπαιθρο θα σας αναζωογονήσει και σωματικά και πνευματικά.

Συμπερασματικά

Παρόλο που μπορεί να νιώθετε πως καμία δραστηριότητα δεν έχει νόημα, πρέπει να κατανοήσετε πως κάθε μια από αυτές είναι ένα μικρό λιθαράκι που θα σας οδηγήσει σε ουσιαστική αλλαγή, τόσο σε θέματα διάθεσης, αλλά κυρίως σε θέματα νοοτροπίας. Αποβάλετε τον αρνητικό τρόπο σκέψης και εκμεταλλευτείτε στο έπακρο τη ζωή σας.

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του Wiki Health

Ενημερωθείτε με και λάβετε συμβουλές υγείας, ευεξίας και πολλά άλλα.!

Αν δεν βρήκατε αυτό που αναζητάτε, βοηθήστε μας να γίνουμε κάλυτεροι