Τι αισθάνεσαι;

Άσκηση και Υγεία

Οι πιο υγιείς άνθρωποι στον κόσμο δεν πηγαίνουν στο γυμναστήριο

Active Man running at lake. Travel adventure healthy lifestyle concept vacations, athletic person

Εάν θέλετε να είστε υγιείς δεν χρειάζεται να τρέχετε στα γυμναστήρια ή να κάνετε βάρη, αλλά αρκεί μόνο να ακολουθήσετε το παράδειγμα των ανθρώπων που ζουν στις μπλε ζώνες του κόσμου.

Οι άνθρωποι που ζουν στις μπλε ζώνες του κόσμου, δηλαδή στα μέρη με το υψηλότερο προσδόκιμο ζωής, δεν κάνουν βάρη, δεν τρέχουν μαραθώνιους και δεν είναι γραμμένοι σε γυμναστήρια.

Αντ ‘αυτού, ζουν σε περιβάλλοντα που τους ωθούν συνεχώς σε κίνηση, χωρίς καν να το σκεφτούν. Αυτό σημαίνει ότι καλλιεργούν κήπους, περπατούν καθ ‘όλη τη διάρκεια της ημέρας και ελαχιστοποιούν τις μηχανές που τους προσφέρουν ανέσεις στις εργασίες τους στο σπίτι και τη δουλειά.

Στην πραγματικότητα, οι ερευνητές των μπλε ζωνών, κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι η τακτική φυσική άσκηση είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τρόπους για να αυξηθεί το προσδόκιμο ζωής και αποτελεί μια συνήθεια μεταξύ των μεγαλύτερων πληθυσμών του κόσμου.

Φυσικά αυτό δεν φαίνεται να είναι ρεαλιστικό με βάση τα σημερινά δεδομένα, που μας θέλουν μπροστά σε ένα γραφείο και έναν υπολογιστή όλη την ημέρα.

Η άσκηση, καθ όλη τη διάρκεια της μέρας φαίνεται εξωπραγματική, ευχάριστη και ρομαντική. Στην πραγματικότητα όμως, πριν από 100 χρόνια μόνο το 10% των ανθρώπων είχε καθιστικές θέσεις εργασίας, ενώ σήμερα αποτελεί το 90%.

Πώς να ενσωματώσω την φυσική άσκηση στην καθημερινότητα μου;

Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν εύκολοι τρόποι να προσθέσετε περισσότερη φυσική άσκηση στον πολυάσχολο τρόπο ζωής σας.

Ένας από τους καλύτερους τρόπους είναι να περπατάτε. Να περπατάτε με τα παιδιά σας για να φτάσετε στο σχολείο, να περπατάτε ή να κάνετε ποδήλατο για να πάτε στο σούπερ μάρκες, στο σπίτι ενός φίλου σας ή για φαγητό. Στην ιδανική περίπτωση θα μπορούσατε να περίπατε ή να κάνετε ποδήλατο  ακόμη και για να πάτε στη δουλειά σας.

Τι αποκαλύπτουν οι έρευνες;

Οι έρευνες δείχνουν ότι το καλύτερο είναι να περπατάτε περίπου 15 λεπτά την ημέρα, όμως και το μικρότερης διάρκειας περπάτημα κάνει επίσης καλό.

Σύμφωνα με άλλη έρευνα, η κίνηση που παρατηρείται στους δρόμους, κάνει τους περισσότερους ανθρώπους να εργάζονται από το σπίτι τους. Από την άλλη οι περισσότεροι που δεν εργάζονται στο σπίτι προτιμούν το αυτοκίνητο ή τα μέσα μεταφοράς, εάν οι συνθήκες της περιοχής σας, σας το επιτρέπουν περπατήστε μέχρι την δουλεία σας αλλιώς κάντε μια βόλτα το απόγευμα.

Μια πρόσφατη μελέτη από την Αμερικανική Αντικαρκινική Εταιρεία αποκάλυψε ότι τα άτομα που περπατούσαν για έξι ώρες την εβδομάδα είχαν χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου από καρδιαγγειακές παθήσεις, αναπνευστικές νόσους και καρκίνο, σε σχέση με εκείνους που δεν κινούνταν καθόλου. Έδειξε επίσης ότι το περπάτημα ακόμα και για δύο ώρες την εβδομάδα θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο ασθένειας και ευνοήσει την μακροζωία.

Το περπάτημα είναι επίσης πολύ σημαντικό για την υγεία του μυαλού. Μια καθημερινή βόλτα θα μπορούσε να μειώσει τον κίνδυνο άνοιας κατά 40%, σύμφωνα με τον Anders Hansen, ειδικό γιατρό ψυχιατρικής στο Ινστιτούτο Karolinska της Σουηδίας.

Συμβουλές

  • Εάν οι μεγάλες βόλτες δεν σας αρέσουν κάντε περισσότερες και μικρότερες.
  • Φροντίστε να σηκώνεστε από το γραφείο και να κινήστε ανά τακτά διαστήματα μέσα στην ημέρα
  • Επιλέξτε να φάτε έξω για να αναπνεύσετε καθαρό αέρα.

Η ουσία είναι ότι τα σώματα μας σχεδιάστηκαν για να κινούνται. Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι πρέπει να πηγαίνουμε γυμναστήριο, δεν χρειάζεται να κάνουμε βάρη ή εξαντλητικές προπονήσεις, για να εξασφαλίσουμε τη μακροζωία. Η απλή, φυσική άσκηση  μπορεί να είναι πολύ ευνοϊκή. Ακολουθήστε το παράδειγμα των ανθρώπων που έφτασαν μέχρι τα 100 και ασκηθείτε φυσικά.

+ 3 πηγές

©2019 WikiHealth All Rights Reserved

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του Wiki Health

Ενημερωθείτε με και λάβετε συμβουλές υγείας, ευεξίας και πολλά άλλα.!

Αν δεν βρήκατε αυτό που αναζητάτε, βοηθήστε μας να γίνουμε κάλυτεροι

Send this to a friend