Τι αισθάνεσαι;

Άσκηση και Υγεία

Πώς να παραμείνετε ενεργοί κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19;

Senior couple does physical exercise. |

Σωματική άσκηση: Πώς να παραμείνετε ενεργοί κατά τη διάρκεια της πανδημίας;

Όλοι μας αντιμετωπίζουμε τεράστια αβεβαιότητα, η οποία προκαλείται από την πανδημία του κορωνοϊού. Αυτή η αβεβαιότητα, κάνει ακόμα πιο σημαντικό το να παραμείνουμε ενεργοί και συνδεδεμένοι με τους φίλους και την οικογένεια μας. Αλλά, το κλείσιμο των γυμναστηρίων, οι κοινωνικές αποστάσεις και το να μένουμε σπίτι κάνει πολύ δύσκολο το να μείνουμε την ίδια στιγμή και ενεργοί. Ωστόσο, σχεδόν σε κάθε λίστα «αντιμετώπισης κρίσεων», θα βρείτε συμβουλές για το πώς θα μείνετε ενεργοί. Η σωματική δραστηριότητα έχει πολλαπλά οφέλη για τη σωματική και ψυχική υγεία. Ειδικότερα, μας βοηθά να δούμε τη θετική πτυχή της ζωής μας. Με τον ίδιο τρόπο, το να παραμείνουμε συνδεδεμένοι με τον κοινωνικό μας περίγυρο μας παρέχει οικειότητα, αλληλεγγύη και άνεση.

Παρά τις τεράστιες προκλήσεις που παρουσιάζει η πανδημία, το Strava Club του AICR, αποτελεί έναν εξαιρετικό πόρο που θα σας βοηθήσει να ενσωματώσετε τη σωματική δραστηριότητα στην νέα καθημερινή σας ρουτίνα. Το Strava είναι μια πλατφόρμα παρακολούθησης της φυσικής κατάστασης, η οποία καταγράφει τις δραστηριότητες σας και σας παρέχει μια διαδικτυακή κοινότητα, δίνοντας σας κίνητρα και υποστήριξη. Ανεξάρτητα από την ηλικία ή το επίπεδο της φυσικής μας κατάστασης, όλοι μπορούν να συμμετάσχουμε δωρεάν στο Strava Club του AICR.

Πώς να παραμείνετε ενεργοί;

Προσωπική ασφάλεια

Το πρώτο στοιχείο σε οποιαδήποτε λίστα αντιμετώπισης κρίσεων είναι πάντα η προσωπική ασφάλεια, οπότε πρέπει να την θέσετε ως προτεραιότητα. Βεβαιωθείτε ότι το σχέδιο σας, για ενσωμάτωση της σωματικής δραστηριότητας στην καθημερινή σας ρουτίνα είναι σύμφωνο με τις τοπικές σας συνθήκες. Εάν το επιτρέπουν οι τοπικές σας συστάσεις, δραστηριοποιηθείτε έξω από το σπίτι. Ο ήλιος και ο καθαρός αέρας, δίνουν μια αίσθηση ελευθερίας και θετικότητας, γεγονός που κάνει τις υπαίθριες δραστηριότητες πιο ευχάριστες. Αλλά εάν δεν είναι ασφαλές να ασκηθείτε έξω, υπάρχουν πολλές διαθέσιμες επιλογές εσωτερικού χώρου.

Ανεξάρτητα από το πού δραστηριοποιείστε, είναι σημαντικό να ακολουθείτε τα μέτρα κοινωνικής απόστασης για την προστασία της υγείας σας και της υγείας των άλλων, όπως συνιστάται από τα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (CDC).

Ασκηθείτε σε εξωτερικό χώρο

  • Πηγαίνετε για βόλτα με το ποδήλατο. Αλλά να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί για να αποφύγετε περιοχές υψηλού κινδύνου. Βρείτε μια ήσυχη και επίπεδη περιοχή αν δεν είστε εξοικειωμένοι να οδηγείτε στον δρόμο ή ανηφόρες και μόλις αισθανθείτε σίγουροι, επιλέξτε μια ασφαλή διαδρομή και απολαύστε την.
  • Κάνε μια βόλτα. Το περπάτημα είναι η ευκολότερη, πιο φθηνή και προσιτή άσκηση που μπορείτε να κάνετε. Εάν δεν έχετε κάνει πρόσφατα περπάτημα, διανύστε μια μικρή απόσταση με αργούς ρυθμούς και αυξήστε την σιγά σιγά. Εάν συνηθίζετε να κάνετε περπάτημα, περπατήστε πιο γρήγορα σε μεγαλύτερη απόσταση. Προσθέστε λόφους στη διαδρομή σας για επιπλέον ένταση ή βρείτε ένα προορισμό που θα θέλετε να εξερευνήσετε.
  • Τρέξιμο. Όπως το περπάτημα, έτσι και το τρέξιμο είναι άμεσα διαθέσιμο και μπορεί να σας οδηγήσει σε υπέροχα μέρη. Απλά θυμηθείτε να το ξεκινήσετε ομαλά εάν δεν τρέχετε σε τακτική βάση. Βρείτε έναν συγκεκριμένο ρυθμό και μια απόσταση που να σας βολεύει και δεν σας κουράζει, ώστε να το απολαύσετε.

Ασκηθείτε σε εσωτερικό χώρο

  • Γιόγκα. Υπάρχουν δωρεάν βίντεο γιόγκα διαθέσιμα στο διαδίκτυο που θα σας βοηθήσουν. Επιλέξτε ένα που ταιριάζει στο επίπεδο ικανοτήτων σας.
  • Ασκήσεις σωματικού βάρους. Δεν χρειάζεται να έχετε γυμναστήριο στο σπίτι για να ασκηθείτε. Κάντε μια λίστα με 4-6 ασκήσεις. Κάντε κάθε άσκηση για 30-60 δευτερόλεπτα και ξεκουραστείτε για 1 λεπτό ανάμεσα στις ασκήσεις. Εάν έχετε ελαστικές ζώνες γυμναστικής, χρησιμοποιείστε τες για ασκήσεις αντίστασης. Ψάξτε στο διαδίκτυο για διάφορες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε.

Συμπερασματικά

Οποιαδήποτε από αυτές τις δραστηριότητες, μπορεί να γίνει για 30 λεπτά την μέρα, για 5 μέρες την εβδομάδα, ώστε να φτάσετε στα 150 λεπτά άσκησης που συνιστά η AICR για την πρόληψη του καρκίνου.

Μπορείτε να κάνετε μια διαφορετική δραστηριότητα κάθε μέρα. Είναι σημαντικό να μοιράζεστε την πρόοδο σας με την οικογένεια και τους φίλους σας. Σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι πιο πιθανόν να διατηρήσουμε τις νέες μας συνήθειες εάν τις μοιραζόμαστε. Το να μοιραζόμαστε την πρόοδο μας σημαίνει υποσυνείδητα και λογοδοσία. Από την άλλη ίσως να μπορέσετε να «παρασύρετε» και κάποιον από τον περίγυρο σας, να ακολουθήσει το παράδειγμα σας.

Ας δημιουργήσουμε μια πανδημία θετικότητας και ας τους βοηθήσουμε όλους να μειώσουν τον κίνδυνο του καρκίνου με την άσκηση.

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του Wiki Health

Ενημερωθείτε με και λάβετε συμβουλές υγείας, ευεξίας και πολλά άλλα.!

Αν δεν βρήκατε αυτό που αναζητάτε, βοηθήστε μας να γίνουμε κάλυτεροι

Send this to a friend