Τι αισθάνεσαι;

Διατροφή

Σάκχαρο αίματος: 8 απλά σνακ που δεν το αυξάνουν

Έχετε διαβήτη και αναρωτιέστε ποια σνακ μπορείτε να φάτε χωρίς να τρομάζετε ότι θα αυξηθεί το σάκχαρο του αίματος σας; Πάμε πιο κάτω να μάθουμε.

Ποια σνακ δεν αυξάνουν το σάκχαρο του αίματος;

1. Τυρί

Τα τυριά χαμηλών λιπαρών, όπως το τυρί cottage και η μοτσαρέλα, είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, οι οποίες βοηθούν το σάκχαρο του αίματος να διατηρηθεί σε φυσιολογικά επίπεδα. Συνδυάστε ένα κομμάτι τυρί με μισό φλιτζάνι φρούτα ή απλώστε τυρί κρέμα ελάχιστων λιπαρών σε κράκερ ολικής αλέσεως.

2. Ξηροί καρποί

Μια μικρή χούφτα ξηρών καρπών είναι ένα πολύ θρεπτικό σνακ με ελάχιστο ποσοστό υδατανθράκων και πλούσιο σε υγιή λίπη και φυτικές ίνες. Επιλέξτε αμύγδαλα, φουντούκια, καρύδια, κάσιους ή φιστίκια, αλλά φροντίστε να είστε προσεκτικοί με το αλάτι που περιέχουν.

3. Αυγά

Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, οι οποίες όπως είπαμε πιο πάνω, βοηθούν στην διατήρηση του σακχάρου του αίματος σε φυσιολογικά επίπεδα. Μπορείτε να φτιάξετε ομελέτα χρησιμοποιώντας τα ασπράδια του αυγού ή να βράσετε μερικά αυγά για να τα έχετε μαζί σας στη δουλειά ως σνακ.

4. Χούμους

Ναι το χούμους περιέχει υδατάνθρακες, αλλά το σώμα το χωνεύει αργά. Πράγμα που σημαίνει ότι δεν απορροφάται τόσο γρήγορα, όσο οι υπόλοιποι υδατάνθρακες, οπότε δεν αυξάνει το σάκχαρο του αίματος.

5. Γιαούρτι

Χρησιμοποιείστε μερικά φρέσκα φρούτα και προσθέστε τα σε ένα απλό γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, για να δημιουργήσετε ένα γλυκό σνακ με ελάχιστους υδατάνθρακες. Αν προτιμάτε τα αλμυρά σνακ, χρησιμοποιείστε το γιαούρτι ως σάλτσα για λαχανικά ή κουλουράκια χαμηλής περιεκτικότητας σε αλάτι.

6. Ποπ κορν

Τα ποπ κορν δεν περιέχουν πολλούς υδατάνθρακες και γι’ αυτό αποτελούν ένα νόστιμο απογευματινό σνακ. Προσέξτε όμως να μην χρησιμοποιήσετε πολύ αλάτι όταν τα φτιάχνετε.

7. Αβοκάντο

Τα αβοκάντο είναι νόστιμα και αποτελούν μέρος της διατροφής πολλών ανθρώπων. Μπορείτε να τα καταναλώσετε μόνα τους ή χρησιμοποιώντας τα να φτιάξετε νόστιμα σνακ και σάλτσες, όπως η σάλτσα γκουακαμόλε. Προσέξτε όμως να καταναλώσετε μόνο ¼ του φλιτζανιού γκουακαμόλε μαζί με κάποιο σνακ που θα περιέχει λιγότερο από 20 γραμμάρια υδατάνθρακες.

8. Τόνος

Απλώστε μισό φλιτζάνι τόνου πάνω σε τέσσερα κράκερ ολικής αλέσεως και απολαύστε ένα υπέροχο και χορταστικό σνακ που σίγουρα δεν θα ανεβάσει το σάκχαρο του αίματος σας στα ύψη.

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του Wiki Health

Ενημερωθείτε με και λάβετε συμβουλές υγείας, ευεξίας και πολλά άλλα.!

Αν δεν βρήκατε αυτό που αναζητάτε, βοηθήστε μας να γίνουμε κάλυτεροι