Ψυχική υγεία

Το ταξίδι της γονιμότητας και η επιστροφή στο γραφείο

Το 1991, η φαρμακευτική εταιρεία Bristol-Myers Squibb ζήτησε από τις γυναίκες να αθροίσουν τον χρόνο που διέθεταν καθημερινά και τον χρόνο που πραγματικά χρειάζονταν κάθε μέρα για την φροντίδα του εαυτού τους και στη συνέχεια συνέκρινε τους αριθμούς. Αυτό που διαπίστωσαν ήταν ότι ο μέσος όρος των Αμερικανίδων στερούνταν περισσότερο από 20 λεπτά αυτοφροντίδας κάθε μέρα.

Τώρα είναι 2022 και το έλλειμμα χρόνου είναι ακόμη μεγαλύτερο. Βγαίνουμε από μια πανδημική καραντίνα και πολλοί κατευθύνονται προς τα σχέδια επιστροφής της εταιρείας τους στο γραφείο. Για τους περισσότερους, αυτό το ταξίδι περιλαμβάνει την προσαρμογή σε νέες ρουτίνες και νέα πρωτόκολλα στο χώρο εργασίας, συμπεριλαμβανομένων των εντολών εμβολιασμού και των απαιτήσεων μάσκας, ενώ παράλληλα εξισορροπούνται τα συναισθήματα αβεβαιότητας σχετικά με τις μελλοντικές παραλλαγές του COVID-19. Αν έχετε ήδη παιδιά στο σπίτι, σημαίνει επίσης να οργανώσετε ασφαλή σχολική φοίτηση, φροντίδα των παιδιών και να τα εξοικειώσετε με μια νέα πραγματικότητα όπου δεν θα είστε δίπλα τους όλη την ημέρα.

Ας υποθέσουμε όμως ότι δεν έχετε ακόμη παιδί ή θέλετε να αποκτήσετε άλλο και σκέφτεστε να ξεκινήσετε ή βρίσκεστε στη μέση μιας θεραπείας γονιμότητας. Στη συνέχεια, προσθέστε την πλοήγηση στα σχέδια για την επιστροφή στην προ της πανδημίας ζωή μας. Αυτό είναι κάτι περισσότερο από πολυπραγμοσύνη.

Ο προγραμματισμός των θεραπειών γονιμότητας, ενώ ταυτόχρονα υπολογίζετε πότε πρέπει να βρίσκεστε στο γραφείο, είναι σαν να εκτελείτε ταυτόχρονα δύο πολύ σημαντικές και πολύ ευαίσθητες στον χρόνο αποστολές. Και αυτό που κάνει τη διπλή εκτέλεση ακόμη πιο δύσκολη είναι ότι οι περισσότεροι από εμάς μεγαλώσαμε για να φροντίζουμε πρώτα όλους και όλα τα άλλα και μετά να χρησιμοποιούμε τον χρόνο που μας περισσεύει για τον εαυτό μας, αν τον έχουμε.

Τι μπορείτε να κάνετε αν ο προσωπικός χρόνος έχει μειωθεί λόγω της εργασίας σας;

Μην εγκαταλείψετε την αυτοφροντίδα

Παραιτηθείτε από την ιδέα ότι όταν επιστρέφετε στο γραφείο, ο “προσωπικός σας χρόνος” είναι στη μέση της νύχτας, όταν όλοι οι άλλοι έχουν επιτέλους κοιμηθεί. Εάν το ταξίδι γονιμότητας πρόκειται να επικαλύψει το σχέδιό σας στο γραφείο, θα χρειαστείτε όσο περισσότερο ύπνο μπορείτε να πάρετε.

Όσο δουλεύαμε από το σπίτι, ο χρόνος που ξοδεύαμε για να μετακινηθούμε στη δουλειά ή να οδηγήσουμε σε ένα κατάστημα μειώθηκε από περίπου 1,2 ώρες την ημέρα σε 47 λεπτά την ημέρα, σύμφωνα με το Γραφείο Στατιστικής Εργασίας των ΗΠΑ, και οι περισσότεροι χρησιμοποιήσαμε αυτόν τον επιπλέον χρόνο για να κάνουμε πράγματα που μας ευχαριστούν. Μην εγκαταλείπετε το χρόνο για αυτοφροντίδα, αν βρίσκεστε σε θεραπεία γονιμότητας, όταν επιστρέφετε στο γραφείο. Η αυτοφροντίδα πρέπει να εξακολουθεί να αποτελεί προτεραιότητα, όχι επιβράβευση μετά από μια δύσκολη ημέρα στο γραφείο ή ένα απογοητευτικό αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια της θεραπείας.

Μερικά πράγματα που μπορείτε να κάνετε περιλαμβάνουν:

Να φροντίζετε τον εαυτό σας:

  • Ακούστε μουσική πιο αργή από τους χτύπους της καρδιάς σας και κλείστε τα μάτια σας για να σταματήσετε τη ροή της αδρεναλίνης
  • Ακούστε μουσική πιο γρήγορα από τους χτύπους της καρδιάς σας και χορέψτε στην κρεβατοκάμαρα για να ανεβάσετε την αδρεναλίνη
  • Κάντε μια βόλτα και βγάλτε φωτογραφίες με το τηλέφωνό σας για να επαναφέρετε την προοπτική σας.
  • Μοιραστείτε χιουμοριστικά memes
  • Δοκιμάστε διαδικτυακά παιχνίδια
  • Κάντε ένα μεγάλο σε διάρκεια ντους
  • Αφιερώστε χρόνο σε διατάσεις μέχρι να μην υπάρχουν πια σημεία έντασης στους μύες σας
  • Κάντε προοδευτική χαλάρωση για να νιώσετε ότι έχετε τον έλεγχο του σώματός σας
  • Κάντε διαλογισμό για να βρίσκεστε στο παρόν αντί να ξαναζείτε το παρελθόν ή να προ-ζείτε το μέλλον
  • Εξασκηθείτε στην ευγνωμοσύνη για να πάρετε μια ανάσα
  • Προσευχηθείτε αν αυτό σας φέρνει γαλήνη
  • Τραγουδήστε δυνατά

Θα χρειαστείτε αυτοφροντίδα για να σας βοηθήσει να προχωρήσετε στη θεραπεία και να αντέξετε για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Πως μπορεί να σας βοηθήσει ο προγραμματισμός στο ταξίδι της γονιμότητας;

Υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι έχετε το δικαίωμα να συνεχίσετε τη θεραπεία γονιμότητας. Τις ημέρες που έχετε διπλό πρόγραμμα, διαγράψτε τα λιγότερο επείγοντα, λιγότερο αγχωτικά ή/και λιγότερο χρονοβόρα αντικείμενα από τη λίστα “εργασιών” σας.

Εάν η επιστροφή στο γραφείο σημαίνει ότι πρέπει να προγραμματίσετε προσωπικά ραντεβού με τον γιατρό ή την κλινική σας κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας ή μετακίνησής σας, αυτό σημαίνει ότι ίσως χρειαστεί να εκμυστηρευτείτε στο τμήμα ανθρώπινου δυναμικού ή σε κάποιον προϊστάμενό σας τα σχέδια και το πρόγραμμα της θεραπείας σας, ακόμη και αν ίσως προτιμούσατε να κρατήσετε το ταξίδι σας ιδιωτικό. Δεν θα είστε ο πρώτος ή ο τελευταίος εργαζόμενος που θα έχει αυτή τη συζήτηση

Το πιο δύσκολο κομμάτι είναι ότι μπορεί επίσης να χρειαστεί να ενημερώσετε τους συναδέλφους σας ότι θα λείπετε κατά περιόδους από το γραφείο. Αυτό μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα ανεπιθύμητες ερωτήσεις και, αν τους εμπιστευτείτε, ανεπιθύμητες συμβουλές. Τα καλά νέα είναι ότι, σύμφωνα με πολλούς από τους Συνηγόρους Φροντίδας Ασθενών της Progyny, η επιστροφή στο γραφείο σημαίνει επίσης ότι μπορείτε να δημιουργήσετε μια ομάδα υποστήριξης από συναδέλφους και προϊσταμένους που προσφέρουν συμπάθεια, ενσυναίσθηση, χιούμορ ή ενθάρρυνση και οι οποίοι δεν είναι ενοχλητικοί συγγενείς ή επιρρεπείς σε κουτσομπολιά φίλοι.

Μπορείτε να χρησιμοποιηθεί το γραφείο για αντιπρογραμματισμό κατα τη διάρκεια του ταξιδιού της γονιμότητας;

Κάθε φορά που βρίσκεστε σε στενότητα χρόνου, ή αν οι θεραπείες γονιμότητας σας φαίνονται υπερβολικά καταναγκαστικές, ή αν τα πράγματα σας ωθούν σε αγχωτικά “τι θα γινόταν αν”, επικεντρωθείτε ξανά στη δουλειά αντ’ αυτού. Σύμφωνα με δημοσκόπηση της Pew Poll του 2020, σχεδόν οι μισοί από όλους τους εργαζόμενους δηλώνουν ότι αισθάνονται πιο παρακινημένοι να επικεντρωθούν στη δουλειά όταν βρίσκονται στο γραφείο παρά στο σπίτι. Αυτό σημαίνει ότι στο σπίτι περνάμε περισσότερο χρόνο ανησυχώντας, παρακολουθώντας και περιμένοντας τα αποτελέσματα της θεραπείας.

Η εργασία στο γραφείο ή στη δουλειά μπορεί να αποτελέσει έναν υγιή αντιπερισπασμό κατά τη διάρκεια του ταξιδιού γονιμότητας, καθώς και μια πηγή θετικής ανατροφοδότησης από τις επιτυχίες στην εργασία. Και αν η δουλειά σας περιλαμβάνει την επίβλεψη ή τη διδασκαλία άλλων, το Harvard Business Review αναφέρει ότι θα είστε πιο αποτελεσματικοί στο γραφείο από ό,τι εξ αποστάσεως, και αυτές οι αλληλεπιδράσεις μπορούν να αυξήσουν την αίσθηση του ελέγχου σας, ακριβώς τη στιγμή που το ταξίδι γονιμότητας μπορεί να μειώνει αυτή την αίσθηση ελέγχου. Η εργασία σας μπορεί επίσης να είναι μια υπενθύμιση ότι σας εκτιμούν και σας καθορίζουν περισσότερα από τη διάγνωση της υπογονιμότητάς σας.

Η εξάσκηση με την αισιοδοξία μπορεί να αποδώσει καρπούς για την γονιμότητα;

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πιθανότατα συνειδητοποιήσατε ότι είμαστε προγραμματισμένοι για επιβίωση – αυτό σημαίνει ότι η δουλειά του εγκεφάλου μας είναι να βρίσκεται σε συνεχή επιφυλακή για απειλές που παραμονεύουν στο άγνωστο. Είναι διαρκώς έτοιμος να μας οπλίσει με αδρεναλίνη και να μας σπεύσει προς γρήγορες απαντήσεις. Πρέπει να εξασκούμε την αισιοδοξία και την υπομονή. Πρέπει να αποδεχτούμε ότι τα ταξίδια γονιμότητας χρειάζονται χρόνο. Μάθετε για όλα τα μονοπάτια σε ένα ταξίδι γονιμότητας, από την ενδομήτρια γονιμοποίηση έως την εξωσωματική γονιμοποίηση, τη δωρεά ωαρίων ή σπέρματος, την παρένθετη μητρότητα και την υιοθεσία. Και να υπενθυμίζετε στον εαυτό σας κάθε μέρα ότι αν θέλετε να γίνετε γονείς, υπάρχει πάντα ένας τρόπος.

+ 2 πηγές

©2019 WikiHealth All Rights Reserved

Why You May Actually Want to Go Back to the Office https://hbr.org/2021/07/why-you-may-actually-want-to-go-back-to-the-office

How the Coronavirus Outbreak Has – and Hasn’t – Changed the Way Americans Work https://www.pewresearch.org/social-trends/2020/12/09/how-the-coronavirus-outbreak-has-and-hasnt-changed-the-way-americans-work/