Τι αισθάνεσαι;

Μολυσματικές ασθένειες

Πώς να ανακουφιστείτε από τη ρινική συμφόρηση με σπιτικούς τρόπους;

Η ξεκούραση, σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι μια από τις καλύτερες θεραπείες για τη γρίπη και το κρυολόγημα, αλλά εάν η μύτη σας είναι βουλωμένη τότε η ξεκούραση γίνεται μαρτύριο παρά ανακούφιση.

Πότε εμφανίζεται ρινική συμφόρηση;

Η ρινική συμφόρηση εμφανίζεται όταν οι ιστοί του ρινικού ρύγχους διογκωθούν από τα φλεγμονώδη αιμοφόρα αγγεία. Αυτή η διόγκωση δημιουργεί βλέννα, η οποία οδηγεί συνήθως σε πονόλαιμο διότι ολισθαίνει στο πίσω μέρος του λαιμού. Ο πονόλαιμος στην ουσία είναι το στάδιο πριν αρχίσει να βουλώνει η μύτη.

Πώς θα ανακουφιστείτε εάν η μύτη σας είναι βουλωμένη;

Πιο κάτω αναφέρονται μερικές σπιτικές θεραπείες που βοηθούν στο ξεβούλωμα της μύτης και κατά συνέπεια στην ευκολότερη αναπνοή, ώστε να καταφέρετε να κοιμηθείτε ήρεμα. Μην ξεχνάτε πως η ξεκούραση είναι πολύ σημαντική όταν έχετε γρίπη ή κρυολόγημα.

  1. Πιείτε μια κούπα ζεστό τσάι από βότανα. Εκτός  από το καταπραϋντικό αποτέλεσμα που έχει ένα ζεστό ρόφημα, ο ατμός από το τσάι βελτιώνει και την αναπνοή. Το χαμομήλι είναι ένα τσάι με ηρεμιστικές ιδιότητες, οπότε είναι μια καλή επιλογή για έναν χαλαρωτικό ύπνο, σύμφωνα με το National Sleep Foundation. Επιπρόσθετα, πριν ξαπλώσετε μπορείτε να δοκιμάσετε ένα μείγμα τσαγιών, με χαμομήλι και δυόσμο, το οποίο έχει επίσης πολύ χαλαρωτικές επιδράσεις.
  2. Φάτε λίγο μέλι. Το σκούρο μέλι από φαγόπυρο, ανακουφίζει τον πονόλαιμο, καταστέλλει τον βήχα και μειώνει την βλέννα. Πριν ξαπλώσετε φάτε μια μικρή κουταλιά μέλι ή ανακατέψτε το μέλι στο τσάι σας.
  3. Αναπνεύστε τον ατμό όταν κάνετε μπάνιο. Όπως είπαμε πιο πάνω, ο ατμός από το τσάι μπορεί να βοηθήσει στην αποσυμφόρηση της μύτης. Με τον ίδιο τρόπο, κάθε είδος ζεστού ατμού μπορεί να ξεμπλοκάρει τα ρινικά περάσματα. Όταν κάνετε ζεστό μπάνιο λοιπόν, αναπνεύστε βαθιά τον ατμό, ώστε να κατέβει βαθιά στα πνευμόνια σας και να διασπάσει την βλέννα.
  4. Τοποθετήστε το κεφάλι σας ψηλά όταν ξαπλώνετε. Όταν ξαπλώνετε φροντίστε να έχετε το κεφάλι σας ψηλά τοποθετημένο, υποστηρίζοντας το με 2-3 μαξιλάρια. Αυτή η όρθια θέση του κεφαλιού θα ωθήσει την βλέννα προς τα κάτω, θα αποσυμφορήσει την βουλωμένη μύτη και θα μειώσει τον βήχα την ώρα που κοιμάστε.
  5. Κάντε πλύσεις με αλατόνερο με Neti Pot. Το Neti Pot είναι στην ουσία ένα σκεύος σε σχήμα γάστρας στο οποίο μπορείτε να βάλετε διάλυμα από αλατόνερο και να το τοποθετήσετε στα ρουθούνια σας, για να τα ξεπλύνετε. Αφήστε το αλατόνερο να κυλήσει βαθιά στα ρουθούνια σας για να διασπάσει την βλέννα. Στην συνέχεια φυσήξτε την μύτη σας δυνατά. Αυτό θα σας ανακουφίσει και θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα.

+ 6 πηγές

©2019 WikiHealth All Rights Reserved

Sleeping with a Bad Cold: 5 Home Remedies that Help https://www.healthination.com/health/sleep-through-cold?

Pick the Perfect Pillow https://www.healthination.com/health/pick-the-perfect-pillow

6 Ways to Sleep Off a Cold https://www.sleep.org/articles/6-ways-sleep-off-cold/

The Common Cold and Complementary Health Approaches: What the Science Says https://nccih.nih.gov/health/providers/digest/cold-science

Good-for-You Foods and Drinks to Help You Sleep Better https://www.sleep.org/articles/good-foods-drinks-help-sleep-better/

Stuffy or runny nose - adult https://medlineplus.gov/ency/article/003049.htm

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του Wiki Health

Ενημερωθείτε με και λάβετε συμβουλές υγείας, ευεξίας και πολλά άλλα.!

Αν δεν βρήκατε αυτό που αναζητάτε, βοηθήστε μας να γίνουμε κάλυτεροι