Τι αισθάνεσαι;

Πρόληψη και θεραπεία

Πώς θα μειώσετε το ενδεχόμενο μιας έντονης ημικρανίας;

Ποια είναι τα προειδοποιητικά σημάδια της ημικρανίας;

Τα προειδοποιητικά σημάδια της ημικρανίας ξεκινούν αρκετές ώρες ή μέρες πριν εκδηλωθεί η ημικρανία, αλλά διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο.

1. Λαχτάρα για σοκολάτα

Πριν ξεκινήσει η ημικρανία μερικών ανθρώπων, νιώθουν μια έντονη λαχτάρα για σοκολάτα. Ως εκ τούτου, νομίζουν ότι η σοκολάτα είναι αυτή που τους προκάλεσε την ημικρανία, αλλά σύμφωνα με τους ειδικούς, η λαχτάρα για σοκολάτα αποτελεί απλά προειδοποιητικό σημάδι της επερχόμενης ημικρανίας.

2. Αλλαγή διάθεσης

Υπάρχουν άνθρωποι που νιώθουν ευερέθιστοι και λυπημένοι λίγες ημέρες ή ώρες πριν εκδηλωθεί η ημικρανία τους. Αντίθετα, άλλοι αισθάνονται έντονα συναισθήματα ευφορίας και χαράς. Συσχετίστε την διάθεση σας πριν την ημικρανία σας και βρείτε τα μοτίβα που ισχύουν για εσάς.

3. Διαταραχές ύπνου

Πολλά άτομα, πριν εκδηλώσουν ημικρανία, αναφέρουν ότι τις προηγούμενες νύχτες δεν μπορούσαν να κοιμηθούν. Η αϋπνία προκαλεί έντονη κόπωση, που ως γνωστόν αυξάνει το ενδεχόμενο ημικρανίας.

4. Πεπτικά προβλήματα

Μερικοί άνθρωποι αναφέρουν ότι εμφανίζουν πεπτικά προβλήματα 2-3 μέρες πριν ξεσπάσει η ημικρανία τους, όπως πόνος στο στομάχι, διάρροια ή δυσκοιλιότητα.

5. Ευαισθησία στο φως και στον ήχο

Ένα από τα πιο κοινά προειδοποιητικά σημάδια της ημικρανίας είναι η έντονη ευαισθησία στο φως και στους ήχους. Μάλιστα, το έντονο φως και ο δυνατός θόρυβος μπορούν να οδηγήσουν σε μια δεύτερη ημικρανία την ώρα που κατευνάζει η πρώτη. Ξαπλώστε σε ένα ήσυχο και σκοτεινό δωμάτιο.

6. Αλλαγές στην όραση

Η επερχόμενη ημικρανία μπορεί να προκαλέσει αλλαγές στην όραση. Οι περισσότεροι ασθενείς αναφέρουν ότι η όραση τους θολώνει ή βλέπουν φωτάκια να αναβοσβήνουν και μαύρα στίγματα. Τα εν λόγω συμπτώματα συνήθως επιδεινώνονται αργά και διαρκούν περίπου μια ώρα πριν εκδηλωθεί η ημικρανία.

Πώς θα μειώσετε το ενδεχόμενο μιας έντονης ημικρανίας;

Όταν τα προειδοποιητικά σημάδια της ημικρανίας σας χτυπούν την πόρτα, για να μειώσετε το ενδεχόμενο μιας έντονης ημικρανίας, ακολουθείστε τις πιο κάτω στρατηγικές:

  • Παυσίπονα: Χρησιμοποιείστε παυσίπονα με βάση την ενδεικνυόμενη δοσολογία.
  • Καφεΐνη: Η καφεΐνη μπορεί να σταματήσει τον πονοκέφαλο σε πρώιμο στάδιο, αλλά πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο.
  • Προσοχή στην διατροφή: Αποφύγετε τρόφιμα που επιδεινώνουν ή προκαλούν ημικρανίες, όπως τυρί, ξηροί καρποί, αλκοόλ και προϊόντα που έχουν υποστεί ζύμωση.
  • Ασκήσεις χαλάρωσης: Κάντε διαλογισμό, γιόγκα και ασκήσεις βαθιάς αναπνοής. Συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό.
  • Ξεκούραση: Ξαπλώστε σε ένα σκοτεινό, δροσερό και ήσυχο δωμάτιο.

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του Wiki Health

Ενημερωθείτε με και λάβετε συμβουλές υγείας, ευεξίας και πολλά άλλα.!

Αν δεν βρήκατε αυτό που αναζητάτε, βοηθήστε μας να γίνουμε κάλυτεροι