Τι αισθάνεσαι;

Ψυχική υγεία

Αντιμετωπίστε το άγχος του κορωνοϊού ακολουθώντας απλές πρακτικές

Handwriting text Stress Management. Concept meaning Meditation Therapy Relaxation Positivity Healthcare Mellow yellow color page w |

Ίσως είστε λίγο μεγαλύτεροι σε ηλικία και ανησυχείτε ότι αν μολυνθείτε από τον νέο κορωνοϊό θα εμφανίσετε πιο σοβαρά συμπτώματα και ενδεχομένως σοβαρές επιπλοκές. Ίσως είστε γονιός και κάνετε ότι περνάει από το χέρι σας για να προστατέψετε την οικογένεια σας και να κρατήσετε την ισορροπία ανάμεσα στην εργασία και την φροντίδα των παιδιών σας. Ίσως πάλι να νιώθετε απογοητευμένοι γιατί λόγω των κοινωνικών αποστάσεων που επιβάλλονται, δεν μπορείτε να βλέπετε συχνά ή όσο θα θέλατε τους συγγενείς και τους φίλους σας.

Ανεξάρτητα από την αιτία, είναι λογικό να αναρωτιέστε πώς θα αντιμετωπίσετε το άγχος και όλα τα αρνητικά συναισθήματα που σας κατακλύζουν αυτό το διάστημα. Πιο κάτω λοιπόν, αναφέρονται διάφορες τεχνικές διαχείρισης άγχους, που μπορούν να σας βοηθήσουν.

Πώς θα διαχειριστείτε το άγχος που προκαλεί ο κορωνοϊός;

Σειρά διαδικτυακού σεμιναρίου: Ρύθμιση συναισθημάτων και οικοδόμηση ανθεκτικότητας έναντι μιας πανδημίας

Αυτή η σειρά διαδικτυακών σεμιναρίων, δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει τους μαθητές και το προσωπικό της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ, ωστόσο τα σεμινάρια αυτά μπορούν να παρακολουθηθούν από όλους τους ανθρώπους που αισθάνονται κάποιο είδος συναισθηματικής πίεσης αυτό το διάστημα.

Η Δρ Luana Marques, είναι Αναπληρώτρια Καθηγήτρια στο Τμήμα Ψυχιατρικής της Ιατρικής Σχολής του Χάρβαρντ, κλινική ερευνήτρια στο Γενικό Νοσοκομείο της Μασαχουσέτης και  ειδικεύεται στη θεραπεία του άγχους και των διαταραχών που προκαλούνται από αυτό. Στα πιο κάτω βίντεο, η Δρ Marques εστιάζει στο άγχος που προκαλείται από την πανδημία COVID-19, προωθώντας, μέσα από παραστάσεις, παραδείγματα και σαφείς οδηγίες,  την ικανότητα του κάθε ανθρώπου να διαχειρίζεται αυτό το άγχος.

Τι περιλαμβάνουν τα βίντεο;

Βίντεο #1: Ο ρόλος του άγχους

Αυτό το βίντεο εστιάζει στον τρόπο αξιολόγησης του επιπέδου του άγχους που νιώθει ο κάθε άνθρωπος και στη συνέχεια, δίνονται οδηγίες για την εφαρμογή μερικών από τις έννοιες της CBT στο είδος του άγχους που βιώνει ο περισσότερος κόσμος αυτή τη στιγμή, δηλαδή το άγχος της προσαρμογής σε ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονοδιάγραμμα που αφορά το πόσο καιρό θα πρέπει να κρατάμε κοινωνικές αποστάσεις.

Βίντεο #2: Επιβράδυνση του εγκεφάλου

Το δεύτερο βίντεο εστιάζει στις δεξιότητες που χρειάζεται να αναπτύξουμε για να κάνουμε λιγότερες αγχωτικές σκέψεις, ειδικά τώρα που τα ΜΜΕ, μας κατακλύζουν με μια πληθώρα πληροφορίες για την  COVID-19, που δεν είναι και τόσο ευχάριστες.

Βίντεο #3: Παραμείνετε ενεργοί

Σε αυτό το βίντεο εστιάζουμε στην αίσθηση της απώλειας, που πολλοί από εμάς βιώνουμε αυτή τη στιγμή, ως αποτέλεσμα της κοινωνικής απόστασης και στο πώς η ενεργοποίηση του εγκεφάλου και του σώματος, μπορεί να μας βοηθήσει στο να διαχειριστούμε αυτή την αίσθηση.

Βίντεο #4: Εξερεύνηση σκέψεων

Το τέταρτο και τελευταίο βίντεο του σεμιναρίου εστιάζει στο πώς θα απομακρύνουμε τις καταστροφικές σκέψεις που κάνουμε, ειδικά αυτό το διάστημα που βιώνουμε έντονη συναισθηματική πίεση. Παράλληλα δίνονται συγκεκριμένες συμβουλές για γονείς που ψάχνουν στρατηγικές για να υποστηρίξουν τη συναισθηματική υγεία των παιδιών τους.

Δείτε αναλυτικά τα βίντεο ΕΔΏ!

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο του Wiki Health

Ενημερωθείτε με και λάβετε συμβουλές υγείας, ευεξίας και πολλά άλλα.!

Αν δεν βρήκατε αυτό που αναζητάτε, βοηθήστε μας να γίνουμε κάλυτεροι

Send this to a friend