Αίμα

Αυξημένο σάκχαρο στο αίμα: 5 τρόποι διαχείρισης

Τα περισσότερα άτομα με διαβήτη τύπου 2, δεν στοχεύουν στην τέλεια διαχείριση της ασθένειας τους, αλλά προσπαθούν να εξισορροπήσουν την διατροφή και την άσκηση, ώστε να διατηρήσουν το βάρος και το σάκχαρο του αίματος τους σε χαμηλά επίπεδα, με αποτέλεσμα πολλές φορές να ξεφεύγουν, να παραμελούν την άσκηση και να τρώνε υπερβολικά.

Αυτή την τακτική ακολουθούσε και η Ilene Raymond Rush, η οποία πάσχει από διαβήτη τύπου 2. Μέχρι εκείνη την στιγμή, η Rush πίστευε ότι διαχειρίζεται με τον σωστό τρόπο την ασθένεια της, μέχρι που πήρε στα χέρια της τα αποτελέσματα της εξέτασης HbA1c, η οποία μετρά τα μέσα σάκχαρα του αίματος για τους τελευταίους 3 μήνες και διαπιστωσε ότι από 5,7 που ήταν στην αρχή της πανδημίας, ανέβηκαν σε 6,7.

Πιο κάτω λοιπόν, μας αναφέρει τους τρόπους με τους οποίους η ίδια διαχειρίστηκε αυτή την κατάσταση.

Πώς θα διαχειριστείτε τα υψηλά επίπεδα σακχάρου στο αίμα σας;

1. Μην αρνείστε την κατάσταση

Η ευκολότερη διαδρομή είναι να αγνοήσετε την αύξηση του σακχάρου στο αίμα σας. Εκείνο όμως που πρέπει να κάνετε, είναι να προσπαθήσετε να εξισορροπήσετε την κατάσταση, υπενθυμίζοντας στον εαυτό σας ότι αν σήμερα το σάκχαρο του αίματος σας είναι φυσιολογικό, θα αποφύγετε μελλοντικές επιπλοκές.

2. Να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας

Αξιολογήστε με ειλικρίνεια τις επιλογές σας. Η Ilene Raymond Rush αναφέρει ότι η άνοδος του σακχάρου του αίματος της, δεν της προκάλεσε και τόσο μεγάλη έκπληξη, διότι μπορεί μεν να γυμναζόταν και να έβαλε μόνο 1 κιλό, αλλά στην πραγματικότητα η άσκηση της δεν ήταν τόσο εντατική και μάλιστα πολλά βράδια έτρωγε ποπ κορν και σοκολάτα. Ως εκ τούτου, προτείνει να αξιολογείτε σωστά τις επιλογές σας και να είστε ειλικρινείς με τον εαυτό σας.

3. Διαχειριστείτε το άγχος σας

Το άγχος αυξάνει τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και ως εκ τούτου πρέπει να αντιμετωπίζεται. Προσπαθήστε να είστε όσο πιο ήρεμοι γίνεται, κάνοντας ασκήσεις χαλάρωσης, μασάζ, γιόγκα και διαλογισμό.

4. Να είστε τυπικοί με τον έλεγχο του σακχάρου σας

Η Ilene Raymond Rush εξομολογείται ότι παραμελεί πολλές φορές τον έλεγχο του σακχάρου της, αλλά αυτό είναι λάθος, γιατί και εκείνη και όλοι οι υπόλοιποι ασθενείς, πρέπει να γνωρίζουν το πώς αντιδρούν τα διάφορα τρόφιμα στο σώμα τους. Όσο μεγαλώνει ένας άνθρωπος, τόσο λιγότερη ινσουλίνη παράγει το σώμα του και τόσο παρουσιάζονται αλλαγές στην επίδραση των τροφίμων στο σάκχαρο του αίματός του. Ως εκ τούτου, φροντίστε να μετράτε συχνά το σάκχαρο του αίματός σας, ώστε να γνωρίζετε το πώς επιδρούν οι τροφές στο αίμα σας και να τις προσαρμόζετε.

5. Μην παραμελείτε την φαρμακευτική σας αγωγή

Πολλοί άνθρωποι με διαβήτη τύπου 2, πιστεύουν ότι μπορούν να διαχειριστούν την ασθένεια τους μόνο με αλλαγές στον τρόπο ζωής τους, υγιεινή διατροφή και άσκηση. Παρόλο που αυτές οι συνήθειες είναι πολύ βοηθητικές για τον διαβήτη, σε πολλές περιπτώσεις δεν είναι αρκετές. Συμβουλευτείτε τον γιατρό σας και ακολουθείστε κατά γράμμα την φαρμακευτική σας αγωγή, αν είναι απαραίτητη.

+ 3 πηγές

©2019 WikiHealth All Rights Reserved